Asociaţia Internaţională de Relaţii Publice a acordat distincţia de cea mai buna campanie de social media proiectului “Şcoala de bani”, primul program online de educaţie financiară, implementat în 2009 de către Rogalski Grigoriu pentru Banca Comercială Română (BCR).
Este pentru a treia oară când proiectul Şcoala de Bani primeşte recunoaştere din partea juriilor internaţionale de PR, în cadrul celor mai importante festivaluri ale industriei. Astfel, campania a fost desemnată drept cel mai bun program de educaţie financiară din Europa, la SABRE, în secţiunea servicii financiare, şi a primit o nominalizare la cea mai importantă competiţie a comunicării din lume Cannes Lions.
Rogalski Grigoriu Public Relations este o prezenţă constantă pe scena festivalului Golden World Award for Excellence organizat de IPRA, distincţia pentru “Şcoala de bani” reprezentând cel de-al patrulea premiu obţinut de agenţie în ultimii patru ani.
“Acest nou premiu confirmă valoarea campaniei Şcoala de bani şi certifică deschiderea pe care BCR o arată faţă de consumatorii săi. Un premiu pentru comunicare neconventională acordat unei instituţii financiare este o dovada ca preocuparea noastră constantă pentru inovaţie este apreciată”, a declarat Daniel Pană, Director Executiv, Directia Marketing BCR.
Simona Dan, CEO Rogalski Grigoriu a declarat: “Este al doilea an consecutiv când echipei Rogalski Grigoriu i se recunosc competenţele pentru campanii desfasurate în mediul online, de către juriul IPRA. Anul trecut campania “What a fun time to be here!”, respectiv lansarea oficială a României în Second Life”, a castigat la IPRA in categoriile “e-PR / Use of Internet” si “PR on a Shoestring”, fapt ce ne-a încurajat să folosim comunicarea digitală pentru toti clienţii noştri. Golden World Award pentru Şcoala de bani atestă faptul că marile instituţii financiare comunică într-un mod creativ în mediile sociale.”
Alături de departamentul de marketing al BCR şi Rogalski Grigoriu, în această campanie au fost implicate agenţiile: Media Cafe-strategie şi creaţie online, Media Edge:cia-strategie media, Tempo Advertising-creaţie ATL, BT Events-BTL. În plus, campania “Şcoala de bani” a beneficiat şi de implicarea publicaţiilor Financiarul şi Săptamâna Financiară, care au şi realizat de altfel cele două ghiduri: «Ghid de conversaţie între buzunar şi bani», şi respectiv «Ghid de creştere a banilor», dar şi de suportul a 5 bloggeri- www.simonatache.ro, www.zoso.ro, www.manafu.ro, www.subiectiv.ro, www.khris.ro.
Filmul de prezentare a campaniei poate fi vizualizat la: //www.youtube.com/watch?v=4z4fuyarhwo.
{mosloadposition user10}