AdPrint Festival 2012 anunta juriul ADVERTISING ANGELS, care va fi condus Al Moseley – Executive Creative Director, 180 Amsterdam.
Anul acesta, Festivalul AdPrint include doua competitii complementare:
ADVERTISING ANGELS si DESIGN ANGELS.
Structura intregii competitii a fost regandita si reorganizata astfel incat sa premieze o gama mai larga de executii, incluzand lucrari de Print, Out Of Home (billboard, poster, ambient) si Graphic Design (branding, logo, packaging, colaterale, POP si in store).
Lucrarile inscrise in cele doua competitii: Advertising Angels si Design Angels vor fi jurizate dupa aceleasi standarde inalte de creativitate, dar de catre doua jurii specializate, care vor urmari criterii specifice.
Inscrierile la AdPrint Festival se pot face pana pe 30 martie, pe www.adprintfestival.com.
Presedintele juriului ADVERTISING ANGELS este Al Moseley – Executive Creative Director, 180 Amsterdam.
[www.180amsterdam.com]
Al este Director de Creatie 180 Amsterdam, unde este responsabil de supravegherea departamentului de creatie si de campanii pentru clienti ca: Sony PlayStation, Asics, Western Union si DHL. „180 nu este un simplu nume, este o filozofie. Ne place sa intoarcem problema unui client pe toate partile si sa o abordam din mai multe puncte de vedere, iar asta ne permite sa gasim solutii fresh, cu adevarat originale si eficiente. Noi numim asta abordarea 180”, a declarat Al.
Inainte de 180, a fost Director de Creatie la Wieden and Kennedy Amsterdam, unde a lucrat pentru clienti precum Coca-Cola si Nike, dar si la Mother London, unde a semnat campanii pentru Orange si Boots. Pe langa nenumaratii clienti corporate pentru care a lucrat, Al se poate mandri si cu realizarea campaniei de lansarea a Proiectului Padurilor Tropicale, semnata pentru Alteta Sa Regala – Printul de Wales.
Al a castigat deja majoritatea premiilor de publicitate relevante la nivel international si a facut parte din juriul celor mai importante competitii din aceasta industrie.
Partenerul sau este Galen Graham – Creative Director 180 Amsterdam [www.180amsterdam.com]
Galen Graham este una dintre cele mai recente achizitii ale 180 Amsterdam, el s-a alaturat echipei de acolo in 2010. Galen are un background de Art Director, iar acum ocupa pozititia de Director de Creatie pentru contul PlayStation, dar este responsabil si de new business pentru 180. Anul trecut, a semnat campania de lansare pentru DHS Express Speed- „Yellow”. Galen a venit la 180 Amsterdam de la DDB Chicago, unde se ocupa de mai multe conturi, printre care: Budweiser, Bud Light si McDonalds.
Printre competitiile la care a castigat premii se numara: Cannes, D&AD, One Show, AICP, Clio, CA si Emmy. In plus, prietenii sai de pe Facebook l-au cotat ca fiind pe locul 2 in clasamentul „Most Artistic”, pe locul patru la „Best Hair” si pe pozitia 109 la „Most Likely to Win in a Fight”, a mai declarat Galen.
Juriul este completat de cinci echipe de jurizare si de Michael Weinzettl – Publisher & Editor-in-chief, Lürzer’s Archive – care a sustinut competitia AdPrint in ultimii ani de zile.
Olivier Altmann – Chief Creative Officer, Publicis Worldwide si membru Worldwide Executive Committee. [www.publicisgroupe.com]
Frédéric Royer – Head of Art Direction, Publicis Conseil [www.publicisgroupe.com]
Michael Jansen – Fondator si Creative Partner, Nothing Amsterdam [www.nothingamsterdam.com]
Scato van Opstall – [www.scatovanopstall.nl]
Marco Cremona – Executive Creative Director, Y&R Moscow [www.yr.ru]
Gaetano DelPizzo – Creative Director, McCann Erickson Milan[www.mccannworldgroup.com]
Alexander Schill – Global Chief Creative Officer, Partner, Serviceplan Group [www.serviceplan.com]
Till Diestel – Innovation Director, Serviceplan Munich [www.serviceplan.com]
Ralf Heuel – CCO and Partner, Grabarz & Partner Hamburg [www.grabarzundpartner.de]
Timm Webber – Group Creative Director, Grabarz & Partner Hamburg [www.grabarzundpartner.de]
Juriul este completat de catre Michael Weinzettl – Publisher & Editor-in-chief, Lürzer’s Archive
Lürzer’s Archive este liderul publicatiilor dedicate creativilor la nivel international si publisherul seriilor "200 Best of", care prezinta topul celor mai buni fotografi, ilustratori, dar si a altor discipline din sfera design-ului.
Michael se afla in echipa Lürzer’s Archive de 28 de ani, iar de-a lungul timpului a facut parte din juriul multor competitii de advertising, printre care EPICA Awards, unde este membru al juriului de mai bine de 15 ani.
AdPrint Festival este singurul festival European care premiaza exclusiv lucrari de Print, Out of Home, Graphic Design. Partenerii strategici ai festivalului sunt: Lürzer’s Archive (www.luerzersarchive.net), Art Directors Club of Europe (ADC*E) (www.adceurope.org ), Carioca (www.carioca.ro) si EACA (European Association of Communication Agencies) (www.eaca.be).
Calendarul competitiei AdPrint 2012:
Perioada de inscrieri: 7 februarie- 30 martie 2012
Jurizarea : aprilie 2012
Anuntarea castigatorilor: 7 mai 2012
www.adprintfestival.com
www.Facebook.com/adprintfestival