Conceptul deja consacrat Băneasa Shopping City celebrează universul exclusivităților din lumea shopping-ului și completează natural binecunoscutul tagline „All in the Name of Fashion”, devenit deja sinonim cu Băneasa Shopping City. Cu peste 50 de branduri disponibile în exclusivitate și peste 350 de magazine, centrul comercial este locul în care au loc cele mai importante premiere din lumea modei și ale shopping-ului. Aici ajung pentru prima dată toate produsele care ulterior devin obiectul dorinței a mii de oameni, lansările de branduri în exclusivitate, colecțiile capsulă, produsele în ediție limitată sau experiențele unice de shopping ce se întâmplă în premieră la Băneasa Shopping City.
Miercuri, 25 septembrie, cel de-al doilea sezon de evenimente din conceptul Băneasa Xclusive a debutat cu avanpremiera colecției de toamnă-iarnă PINKO într-un cadru exclusivist.
O ocazie unică pentru invitații din presă, bloggeri și influenceri să se bucure de piesele noii colecții PINKO prin experiența fashion show-ului ce a avut loc în cadrul evenimentului, să experimenteze cu tatuajele temporare din magazin și să poarte accesoriul vedetă al acestui sezon – iubirea. La eveniment au fost prezente vedete și influenceri precum Cristina Mihaela Dorobantu, Ela Crăciun, Vladimir Draghia și Alice Cavaleru sau Ada Condeescu.
PINKO celebrează toate femeile curioase, determinate și frumoase, ce nu vor să renunțe la iubire. Pentru sezonul toamnă – iarnă 2019, PINKO invocă femeia conștientă, mândră de feminitatea și senzualitatea ei. Garderoba sa eclectică juxtapune forme, culori și emoții pentru un amestec între eleganța urbană și street style glamour, iar tonurile metalice strălucitoare sunt temperate de nuanțe nocturne intense. Efectele de lumină prețioase, accentele rock ‘n’ roll, jachetele și paltoanele sartoriale, piesele din denim, costumele de paiete și pantofii sport, fac deliciul fanelor brandului și aduc această colecției în lumina reflectoarelor.