#25 BMW M8 GTE al echipajului Connor De Phillippi (SUA) – Alexander Sims (Marea Britanie) a obţinut un binemeritat loc secund în cea de-a patra etapă din IMSA WeatherTech SportsCar Championship, desfăşurată la Mid-Ohio (SUA), trecând linia de sosire la doar 1,673 secunde de câştigătorul categoriei GTLM, #912 Porsche. Rezultatul a reprezentat a doua clasare pe poziţia a doua pentru echipă în acest sezon şi cel 70-lea podium din 2009 încoace. După ce au luat startul din pole position, John Edwards (SUA) şi Jesse Krohn (Finlanda) au avut o cursă cu ghinion şi au încheiat pe poziţia a şaptea cu #24 BMW M8 GTE. În categoria GTD, Bill Auberlen (SUA) şi Dillon Machavern (SUA) au ocupat locul al şaselea cu #96 Turner Motorsport BMW M6 GT3.
Reacţii după cursa IMSA WeatherTech SportsCar Championship de la Mid-Ohio:
Bobby Rahal (Team Principal BMW Team RLL): Desigur, a fost o zi bună pentru noi. Connor şi Alexander au făcut o treabă bună. Am fost blocaţi în trafic, aşa că am decis să ţinem maşina loc mai mult pe pistă. Cel de-al doilea pit stop a fost mai rapid pentru că nu a trebuit să punem la fel de mult combustibil şi am putut pune pneuri soft. Toţi ceilalţi aveau 20 de tururi deja parcurse cu anvelopele respective şi cred că acest aspect şi masa mai mică de combustibil au fost aspectele care au făcut diferenţa. Connor a încheiat cursa şi a pilotat foarte bine. Îmi pare rău pentru John şi Jesse. Mare păcat, dar, după Long Beach, a fost bine.
Connor De Phillippi (#25 BMW M8 GTE, locul al doilea): Un efort de echipă deosebit pentru cursa noastră de casă. Am încercat să aducem ambele maşini pe podium şi am reuşit cu una dintre ele. Putem fi mândri de rezultat. În fiecare week-end de cursă învăţăm tot mai mult despre cum să obţinem maximum din maşină. De data aceasta a rulat foarte bine şi ne-ar fi plăcut să obţinem prima victorie, dar trebuie să lucrăm mai mult şi să facem o cursă mai bună la Watkins Glen.
Alexander Sims (#25 BMW M8 GTE, locul al doilea): A fost o cursă destul de plină de evenimente, cu multe acroşaje în frunte şi, din păcate, acest lucru a afectat a doua maşină a echipei – aflată în frunte -, când John a fost prins la mijloc. Ritmul nostru a fost acelaşi după aceea şi am putut să ne menţinem poziţia. După pit stop am coborât pe locul al cincilea, ceea ce a fost păcat, iar acest lucru ne-a obligat să mizăm pe strategie, riscând să rulăm mai mult timp decât ceilalţi. Din fericire, am reuşit să ne descurcăm în trafic, iar Connor a reuşit câţiva timpi buni. La un moment dat a părut că rezultatul bun s-a pierdut, dar este bine că am revenit pe podium.
Jesse Krohn (#24 BMW M8 GTE, locul al şaptelea): Astăzi nu a fost ziua noastră pentru că am fost împinşi de pe trasă şi de pe pistă. Nu ştiu exact ce s-a întâmplat, dar două prototipuri s-au acroşat şi John a trebuit să ferească acel loc. Am terminat acolo unde nu am fi vrut să fim şi să facem cursă de urmărire. Făcând un pot stop timpuriu, am ajuns la coadă, dar, din fericire, cealaltă maşină a intrat la standuri mai târziu ceea ce a funcţionat pentru ei. Ne trebuia doar un pic mai mult noroc.
John Edwards (#24 BMW M8 GTE, locul al şaptelea): Nu am fost împins prea mult de pe circuit, dar a fost un accident cu un prototip lent şi a trebuit să fac o manevră de evitare, aşa că am ajuns pe zona de degajare.