primul produs superior pentru curatarea suprafetelor, care se poate dilua
Colgate-Palmolive lanseaza pe piata Ajax Professional Extra Power, primul produs superior pentru curatarea suprafetelor, care se poate dilua. Ajax Professional Extra Power indeparteaza in mod profesional cele mai difcile pete: grasime arsa, ulei de motor, urme de marker, murdarie intarita, urme negre de incaltaminte. Avand o formula CONCENTRATA, cu putere superioara de curatare, Ajax Professional Extra Power curata rapid si fara efort, chiar si cele mai dificile pete din casa, oferind rezultate profesionale vizibile.
Ajax Professional Extra Power completeaza echipa produselor Ajax Professional formata din Ajax Professional Double Power (folosit pentru indepartarea urmelor de calcar si rugina din baie) si Ajax Professional Ultra Degreaser (ajutorul indispensabil care ajuta la indepartarea urmelor de grasime intarita din bucatarie).
Ajax Professional Extra Power – primul produs superior pentru curatarea suprafetelor, care se poate dilua – este sustinut de o campanie integrata de promovare: spot TV, macheta print, activitati de PR, materiale POP si diferite activitati promotionale desfasurate la punctele de vanzare din intreaga tara, in perioada curateniei de Paste.
Campania TV a inceput in 23 mai pe principalele posturi de televiziune. Avand sloganul “Pune-l la incercare!” spotul TVC 30 secunde este realizat la nivel international si adaptat local de Y&R/Team Advertising. Spotul se bazeaza pe demo-uri puternice de produs, care demonstreaza ca urmele negre de incaltaminte de pe podea, urmele rezistente de marker si petele dificile de grasime din bucatarie sunt curatate imediat si eficient cu ajutorul Ajax Professional Extra Power. Mesajul comunicat este simplu si percutant: cu Ajax Professional Extra Power obtii rezultate profesionale vizibile acasa.
Campania de print Ajax Professional Extra Power se desfasoara in revistele Casa Lux, Avantaje, Viva si Unica.
Componenta de PR este asigurata de Ogilvy Public Relations si a avut ca scop demonstrarea performantelor gamei Ajax Professional. Conceptul campaniei PR a constat intr-o activitate demonstrativa a eficacitatii produselor, sustinuta de trei echipe de curatenie profesioniste in prezenta jurnalistelor principalelor reviste de femei din Romania. La final, jurnalistele au primit din partea echipelor Ajax Professional un kit complet de curatenie constand in produse de curatenie Ajax Professional si accesorii necesare curateniei impecabile.
Implementarea activitatii de PR a fost realizata de Ogilvy Public Relations, Claudia Agafitei, Senior Account Manager.
{mosloadposition user10}