din Paris
Air France oferă tuturor clienţilor săi o gamă nouă de servicii personalizate, disponibile pe aeroportul Charles de Gaulle din Paris şi menite a asigura o călătorie cât mai plăcută pasagerilor.
Pasagerii pot beneficia de asistenţa unui agent Air France pe parcursul tranzitului prin aeroport, de la sosire până la îmbarcare, conexiuni către alt zbor, sau asistenţă la sosirea în aeroport, până la ieşirea din terminal.
Sunt de asemenea disponibile mai multe opţiuni de personalizare a serviciilor de asistenţă, precum transferul de la aeroport către oraş, rezolvarea formalităţilor de cazare la hotel sau colectarea bagajelor de la aeroport şi livrarea acestora la hotel.
“Prin intermediul acestor noi servicii, Air France continuă să faciliteze şi să personalizeze călătoria pasagerilor, de la start până la final, fie că este în interes de serviciu sau vacanţă. Să fim mai aproape de clienţii noştri şi să-i conectăm cu lumea întreagă, aceasta este dorinţa Air France”, a declarat Christian Herzog, Air France-KLM Marketing Manager.
Serviciile de asistenţă personalizată pleacă de la 200 euro per agent, ce poate acompania până la patru persoane. Membrii Flying Blue primesc bonus 400 de mile cu fiecare utilizare a serviciului. Pentru solicitări speciale sau pentru asistenţa grupurilor, Air France oferă o cotaţie personalizată în termen de 24 de ore de la solicitare.
Mai multe detalii puteţi consulta aici.