Air France – KLM a primit pentru serviciul său, AF Connect, Premiul pentru Inovaţie la categoria Servicii pentru Clienţi, acordat de către Echo Touristique*. AF Connect este un serviciu ce permite tuturor clienţilor companiei aeriene să fie informaţi în timp real pe telefonul mobil cu privire la schimbări ce ar putea interveni în datele unui zbor planificat – întârzieri, anulări, schimbări ale porţii de îmbarcare sau întârzieri ale livrării bagajelor de cală.
Serviciul este gratuit şi disponibil în zece limbi: română, franceză, engleză, germană, italiană, spaniolă, olandeză, portugheză, chineză tradiţională şi chineză simplificată şi va fi în curând disponibil şi în rusă, coreeană şi japoneză.
Pentru a beneficia de serviciul AF Connect, călătorii trebuie doar să furnizeze datele lor de contact la rezervarea zborului (e-mail, telefon mobil etc.). Începând cu şapte zile înaintea zborului, ei vor fi ţinuţi la curent cu privire la orice schimbare legată de zbor. Lansat în urmă cu un an, acest serviciu a fost foarte bine primit de către clienţi, fiind trimise în total peste 7 milioane de mesaje de informare până în prezent.
* Premiul pentru inovaţie la categoria Servicii pentru Clienţi este acordat pentru cele mai bune acţiuni întreprinse în decursul unui an în ceea ce priveşte asistenţa acordată clienţilor, CRM, programe de loialitate, îmbunătăţirea experienţei clientului etc. www.lechotouristique.com/trophees-innovation
Mai multe detalii despre AF Connect puteţi accesa aici.
//mobile-corporate.airfrance.com/en