in parteneriat cu Mercury360, Total Wash si Nufarul
Începând cu săptămâna aceasta, vă îndemnăm să veniţi în curăţătoriile Total Wash şi Nufărul din Bucureşti şi să donaţi articolele de îmbrăcăminte de care nu mai aveţi nevoie. Aceste haine pot salva vieţile persoanelor fără adăpost, care au atâta nevoie de ele pentru a supravieţui sezonului rece.
Campania începută săptamâna aceasta se va derula pe toată perioada iernii. Donaţiile de haine se vor primi în şase curăţătorii Total Wash, cinci ale partenerilor lor şi în alte 29 de centre ale curăţătoriei Nufărul. Verificaţi lista curăţătoriilor Total Wash şi Nufărul pentru a vedea care este cea mai apropiată de casa dumneavoastră.
Monica Tăutul, PR Manager al Samusocial din România: “Din păcate, conform experienţei din anii anteriori, am constatat că numărul cel mai mare de decese în rândul acestei populaţii creşte pe timpul iernii. Campania de donare de haine vine în întâmpinarea nevoilor persoanelor adulte fără adăpost, pe care încercăm să le ajutăm să supravieţuiască în această perioadă a anului. Au nevoie de pulovere, geci, pantaloni, mănuşi, căciuli, fulare, şosete, încălţăminte groasă şi alte lucruri pe care nu le mai folosiţi, însă care, pentru aceşti oameni, înseamnă încă un strat protector împotriva frigului ce va veni.”
Campania de colectare propune clienţilor curăţătoriilor partenere să revină într-una din locaţiile Total Wash şi Nufărul din Bucureşti cu o haină mai veche, pe care o pot dona pentru a ajuta la salvarea vieţii unei persoane adulte fără adăpost.
Conform statisticilor Samusocial din România, în Bucureşti trăiesc aproximativ 5 000 de adulţi ai străzii, pentru care sunt puse la dispoziţie numai 330 de locuri de adăpostire în centrele Primăriilor din sectoarele 1, 2, 3 şi 6.
Singurele curăţătorii care au rezonat cu nevoia de supravieţuire a oamenilor străzii sunt Total Wash şi S.C. Nufărul S.A., care s-au arătat disponibile să colecteze hainele donate de cei care le trec pragul, pentru a oferi o şansă la căldura celor fără adăpost.
Ideea acestei campanii vine de la agenţia parteneră Mercury360, unde a încercat să facă iarna mai călduroasă: Liviu Turcanu (Director de Creaţie), Ionut Rusu (Creative Group Director), Ruxandra Papuc (Copywriter) şi George Lupeanu (Copywriter), Daniel Strugariu (Art Director).