prin noul site www.sanirom.ro
Webvertise, companie de web design si optimizare SEO, lanseaza astazi site-ul www.sanirom.ro. Pe site sunt prezentate nu doar produse, ci si servicii, de igiena profesionala si protectia muncii. Avantajul site-ului? Site-ul permite accesul facil la o gama larga de produse. Cea mai mare plus-valoare adusa pentru vizitatorii www.sanirom.ro este gama larga de produse. Un internaut va putea lua usor o decizie in cunostinta de cauza cand intra pe site. Sanirom a realizat multe parteneriate cu furnizori de produse, prin urmare pe site sunt multe articole. Vizitatorii site-ului pot gasi usor un produs pe gustul lor, pot alege din multe produse, si pot face comparatii usor decat daca ar fi cumparat dintr-un magazin clasic. Produse de dimensiuni foarte mari, sau multe produse de aceeasi categorie, incap pe ecranul unui monitor.
Cum interactioneaza site-ul cu o persoana care alege sa viziteze? Dupa ce o persoana intra pe www.sanirom.ro, poate vedea din orice pagina a site-ului un telefon de contact. Apoi orice pagina a site-ului poate fi recomandata prin email unui prieten. Prin pagina de contact se poate trimite un email catre Sanirom. Exista desigur si functiile specifice unui magazin electronic: comanda si cos de cumparaturi.
Insa Webvertise considera ca experienta vizitei pe un site poate fi continuata si dupa apasarea butonului "Inchide" al ferestrei de browser. In aceasta directie, pe site exista si optiunea de newsletter. Clientii Sanirom pot interactiona pe site si dupa vizita efectiva. Vor fi informati ulterior despre noile produse Sanirom si despre evenimente importante ale companiei.
Cele mai importante produse care se afla pe site au fost grupate intr-un meniu in partea stanga: igiena lavoarelor, depozitarea deseurilor, servetele de masa, igiena pentru hoteluri, covoare antimurdarie, detergenti, curatenia cladirilor, masini pentru curatenie, lavete industriale si protectia individuala. Site-ul ofera si servicii, care au o pagina dedicata. Alte pagini ale site-ului sunt: Despre noi, Referinte si pagina de Contact.
Pentru Olivian BREDA, specialist optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) in cadrul Webvertise, site-ul are numeroase elemente ce il avantajeaza la cautarea pe Google. "Titlurile paginilor sunt individuale pentru fiecare pagina in parte. La fel, cuvintele cheie, descrierea, si textul alternativ al imaginilor. Site-ul are o harta a site-ului, foarte apreciata de motoarele de cautare. Codul site-ului este corect scris. Toate acestea sunt elemente de optimizare de cautare care favorizeaza site-ul. De altfel, Webvertise pune accent pe partea de optimizare de cautare inca din partea de design si programare, astfel ca optimizarea unui site in cadrul Webvertise devine un lucru natural." a spus Olivian BREDA.
{mosloadposition user10}