In editia din 15 mai, AdCouture prezinta la “Hot Spot” conferinta Marketing Innovation, organizata de IAA Young Professionals. In cadrul conferintei s-a discutat despre relatia client – agentie, care este cu atat mai tensionata cu cat climatul economic actual devine tot mai instabil. La rubrica "Insider", Raluca Feher (Senior Copywriter, CAP) si Ema Prisca (Creative Director, Graffiti BBDO), doua dintre cele mai cunoscute nume din advertisingul romanesc, vorbesc despre succesul femeilor care lucreaza in departamentele de creatie.
Urmareste emisiunea AdCouture, in fiecare vineri, la ora 22:00, pentru afla cele mai importante stiri care influenteaza industria de media&advertising.
Pentru urmatoarele editii, AdCouture va propune un nou subiect de discutie, pornind de la recenta declaratie a lui Robert Murdoch potrivit careia continutul online al ziarelor ar trebui platit. Este renuntarea la gratuitatea pe online o solutie pentru salvarea presei scrise? Robert Murdoch crede ca da. El intentioneaza sa puna in aplicare un sistem in urma caruia accesul la continutul online al publicatiilor pe care le detine sa fie platit.
Cine are dreptate? Cei care pledeaza pentru gratuitatea continutului online sau cei care sunt de acord cu mogulul american? Ce impact ar putea avea asupra publicului din Romania aplicarea unei astfel de decizii de catre trusturile media? Este aceasta solutia pentru a contracara scaderea veniturilor din publicitate?
Serban Ciusca, moderatorul emisiunii AdCouture, nu-i da sanse de izbanda lui Murdoch. Voi ce credeti: va fi plata pentru continutul online solutia de salvare a presei scrise? Intra acum pe blogul IQads si spune-ne parerea ta!
{mosloadposition user10}