În urma unui pitch la care au participat mai multe grupuri de comunicare, Agroli România a desemnat McCann Erickson pentru a coordona comunicarea pentru campania umbrelă cu ocazia sărbătoririi a 50 de ani de când Avicola Crevedia e prezentă pe piaţa din România.
Conceptul campaniei a fost dezvoltat prin eforturile integrate ale agenţiilor din cadrul grupului de comunicare. Conceptul creativ al campaniei şi promoţiei prilejuite de aniversare şi partea de ATL aparţin McCann Erickson, de implementarea promoţiei şi organizarea evenimentelor se va ocupa agenţia de marketing experienţial Momentum, serviciile de consultanţă în relaţii publice vor fi oferite de McCann PR, iar cele de media planning&buying: Universal McCann.
„Agroli îşi doreşte să se diferenţieze pe piaţa cărnii proaspete de pui. Aveam nevoie pentru acest moment important din viaţa companiei noastre nu doar de cea mai bună agenţie de publicitate sau marketing experienţial, ci şi de cei mai buni consultanţi de relaţii publice şi media cărora să le încredinţăm comunicarea la împlinirea vârstei de jumătate de secol. Grupul McCann a venit cu o propunere de campanie integrată care ne-a convins pe loc”, declară Rami Ghaziri – General Manager Agroli România.
„Acesta este începutul colaborării noastre cu Agroli şi ne oferă oportunitatea de a ne implica în altă categorie dinamică de pe piaţa FMCG – cea a cărnii proaspete de pui – unde putem folosi din plin bogata noastră experienţă acumulată în ani întregi în care am lucrat pentru clienţi din FMCG. Va fi o campanie extrem de importantă pentru Agroli şi foarte complexă, aşa că e nevoie de o coordonare cu precizie de ceas la nivelul întregii campanii, pe toate disciplinele. Noi am demonstrat că putem oferi servicii integrate la cel mai înalt nivel, că înţelegem businessul clientului şi că avem capacitate de implementare în toată ţara, prin intermediul echipei Momentum”, spune Sagit Tzur Lahav, Chief Operating Officer McCann Erickson România.
Ideea de bază a campaniei va gravita în jurul cifrei aniversare, iar prin intermediul promoţiei vor fi puse în joc premii în valoare de aproximativ 500.000 RON. Promoţia urmează să se deruleze pe o perioadă de 3 luni (decembrie 2009 – februarie 2010) şi va fi comunicată pe TV şi radio, în presă şi OOH, dar şi la punctele de vânzare.
Echipa care a participat la pitch:
din partea McCann Erickson: Sagit Tzur Lahav – Chief Operating Officer, Beatrice Iftimi – Client Service Director, Gabriela Alexandrescu – Group Account Director, Adrian Boţan – Creative Partner, Mara Dănilă – Junior Copywriter, Raluca Negoiţă – Art Director; Victor Croitoru – Media Planning Director Universal McCann; Ana Popescu – Account Director Momentum şi Silviu Şefer – Managing Director Momentum.
din partea Agroli România: Rami Ghaziri – General Manager, Raja Rifai – Commercial Manager, Camelia Hoinărescu – Marketing Director, Adina Neagu – Marketing Coordinator.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}