Grupul de firme AGRICOLA reia începând cu jumătatea lunii septembrie campania integrată de comunicare ‘’Mese de poveste’’ demarată în primăvara acestui an.
Timp de 10 săptămâni AGRICOLA va fi on air, pe 15 statii TV cu Puiul Fericit , Salamul Mozaic și, respectiv, Nuggets și Strips din piept de pui fără E -uri.
Începând cu 14 septembrie sunt în prim-plan Puiul Fericit și Puiul Fermierului, care vin să consolideze în percepția oamenilor mesajele campaniei integrate ‘’Mese de poveste’’ și care îi recompensează pe consumatorii fideli cu ‘’Premii de poveste’’ – un concurs derulat în pagina de Facebook – Creatordepoftă, printr-o aplicație dedicată acestuia.
Sunt puse la bătaie 352 de premii care se acordă săptămânal – farfurii de colecție și ustensile de bucătărie, precum și cele 3 vouchere în valoare de 2.000 lei fiecare, cu care cei norocoși vor putea să-și achiziționeze obiecte pentru bucătărie din magazinele Dedeman.
Din 21 septembrie intră în prim-plan și Salamul Uscat Mozaic, printr-o campanie tactică ce urmărește creșterea vânzărilor de salamuri crud-uscate, după ce vedeta primei părți a anului a fost Salamul de Sibiu AGRICOLA, liderul pieței în acest segment.
În perioada 28 septembrie – 15 noiembrie e rândul produselor ready-meal diferențiatoare Nuggets și Strips din piept de pui fără E-uri să intre într-o campanie de generare de notorietate acestor produse unice pe piața internă.
AGRICOLA reia astfel poveștile despre importanța coeziunii familiei și prietenilor în jurul mesei. Pentru că mesele sunt întotdeauna de poveste alături de persoanele dragi.
Compania a lansat și aplicatia “Mese de poveste” în magazinele virtuale Apple și Google, pentru mai multă interacțiune cu consumatorii săi, fiind primul brand din categorie care accesează acest teritoriu (//www.agricola.ro/apps/).
De asemenea, producătorul a încheiat un parteneriat cu bucataras.ro, unde rulează o campanie de promovare prin intermediul bannerelor și editorialelor cu rețete ce conțin produse AGRICOLA.
Campania este dezvoltată alături de agențiile WOPA (creație), COGEP (media), Advanced Ideas (digital) și Rogalski Damaschin (PR și social media). Spoturile TV pot fi urmărite pe canalul YouTube dedicat.
Grupul de firme AGRICOLA a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 3,4% după primele 6 luni ale acestui an față de perioada similară a anului trecut, ajungând la 306,766 milioane lei.
Vânzările de carne de pui au crescut cu 6,8% în volum (19.043 tone), comparativ cu perioada similară din 2014, iar în valoare cu 5,2 procente, în contextul unei scăderi a preţului mediu al pieţei la carnea de pasăre, tendință manifestată atât în piața internă cât și pe piața europeană.
Vânzările la categoria salamuri crud-uscate realizate în primele 6 luni ale anului au înregistrat o creștere de 17%, iar vânzările de semipreparate și produse ready-meals o creștere de 7 procente.