Cea mai nouă campanie lansată de Grupul AGRICOLA se adresează românilor pasionaţi de gătit şi se numeşte ”Bucătarul Familiei”. Timp de o lună, românii care doresc să îşi arate măiestria în bucătărie pot participa la probele incluse în cadrul concursului Bucătarul Familiei iar, la final, pot pleca într-o excursie culinară alături de bloggerul Adrian Hădean (www.adihadean.ro).
Pe platforma www.bucatarulfamiliei.creatordepofta.ro, unde se poate ajunge şi de pe www.agricola.ro sau direct din pagina de facebook a companiei www.facebook.com/creatorpofta, participanţii la concurs trebuie să îşi dovedească creativitatea în bucătărie realizând reţete inovatoare, să îşi dovedească expertiza prin recunoaşterea ingredientelor din reţete celebre din diferite bucătării ale lumii, dar şi să se amuze participând la diferite jocuri propuse de AGRICOLA. La final, participanţii aflaţi pe primele 10 locuri vor fi jurizaţi de bloggerul culinar Adi Hădean care va alege, pe baza unor criterii calitative, cu cine va pleca el în excursia culinară în Valencia. Alături de premiul cel mare, participanţii mai pot câştiga vizite experiențiale la AGRICOLA sau, săptămânal, premii constând în coşuri ce conţin produsele vedetă ale companiei: Puiul Familist, Salamul de Sibiu AGRICOLA, Cordon Bleu de Pui, Ouă de la Găini Fericite.
”Am dorit ca, prin această campanie, să ne adresăm celor care sunt cu adevărat pasionaţi de gătit, dar şi celor care vor să cunoască AGRICOLA si oamenii care lucrează aici. De aceea, mecanismul de concurs include, pe lângă criteriile clasice, şi criterii calitative pe baza cărora vom alege câştigătorul final. Îi mulţumim, pe această cale, lui Adi Hădean care s-a implicat în (…) campanie şi care îl va însoţi pe câştigător în ceea ce sperăm că va fi o adevărată experienţă culinară pentru acesta” a declarat Carmen Gavrilescu, Marketing Manager AGRICOLA.
Concursul Bucătarul Familiei se va desfăşura în perioada 09.09- 07.10.2013, iar câştigătorii premiilor vor fi anunţaţi până în data de 15 octombrie. Premiul cel mare va consta într-o excursie în Valencia, pentru două persoane, timp de 5 zile, însoțite de bloggerul Adrian Hădean care îi va întroduce pe câştigători în lumea adevăraţilor maeştri culinari.
Ideea campaniei şi implementarea platformei Bucătarul Familiei aparţin agenţiei Digital Ads, iar comunicarea campaniei în presă şi cu liderii de opinie este realizată de Rogalski Damaschin Public Relations. Din partea clientului, campania a fost gestionată de Carmen Gavrilescu, Marketing Manager AGRICOLA şi de Cristian Călin, Corporate PR Manager AGRICOLA.