Grupul de firme Agricola Bacau, liderul pietei romanesti de carne de pui, lanseaza, incepand cu luna aceasta, campania de imagine dezvoltata sub conceptul marcii: „Sigur pe gustul tau”. Campania de imagine a marcii Agricola Bacau se desfasoara in doua etape: prima, in perioada 13 mai – 26 iunie, iar cea de-a doua in perioada septembrie – octombrie, fiind sustinuta prin spot TV in variante de 30 si 20 de secunde si campanie de presa.
Spot Maestrul
Presedintele Grupului de firme Agricola Bacau, Gheorghe Antochi, declara: „Campania pe care o lansam astazi face parte din strategia de consolidare a imaginii Agricola Bacau in directia mentinerii si dezvoltarii pozitiei de lider al pietei romanesti de carne de pui. Vom indeplini acest obiectiv prin calitatea produselor Agricola Bacau care au o identitate de marca pe masura traditiei si experientei grupului nostru de firme. Din acest motiv, in 2005, Agricola Bacau si-a propus sa investeasca in comunicarea valorilor sale, pentru a consolida increderea consumatorilor in calitatea produselor autohtone si bucataria traditionala romaneasca”.
Campania de imagine Agricola Bacau se lanseaza sub acelasi slogan cu care consumatorii romani sunt deja familiarizati „Sigur pe gustul tau”. Spotul de imagine care sustine campania Agricola Bacau a fost filmat intr-un cadru bucolic, special ales, in inima naturii. Acesta reflecta grija si implicarea intregii echipe Agricola Bacau, prospetimea si calitatea unui produs traditional – puiul marca Agricola Bacau, in contextul in care carnea de pui reprezinta si materia prima pentru produsele preparate si semipreparate realizate de Grupul de firme Agricola Bacau.
Campania este conceputa si dezvoltata de Tempo Advertising si echipa de marketing a Agricola Bacau. Spotul a fost filmat de Casa de productie Carter Films, iar echipa de productie este formata din producatorul Razvan Sabie, impreuna cu regizorul Chris Stevenson si actorul Justin McCarron, ambii din Marea Britanie.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Black Friday 2024 a adus o creștere de +31% YoY în vânzări pentru magazinele Gomag
Rowenta sărbătorește 140 de ani de inovație și excelență
Teama de eșec și accesul la finanțare, principalele bariere ale antreprenorilor din România. Studiil...
România și Marea Britanie își consolidează parteneriatele economice printr-un dialog strategic privi...
Susţinere din partea Programului BERD Women on Boards în România
myPOS: Soluții financiare eficiente pentru IMM-uri și Microintreprinderi
Mototol raportează rezultate financiare solide și lansează un rebranding strategic, reafirmându-și a...
Principalele concluzii ale profesioniștilor invitați la Magnetico Oradea. Studiu: Cele mai multe măr...