Cei patru antreprenori proprietari ai rețelei de peste 70 de magazine agricole Agri.Shop lansează singurul furaj produs în România care conține soia nemodificată genetic, destinat gospodăriilor și micilor fermieri, în urma unor investiții de peste 40.000 euro.
”Am lucrat intens la acest proiect în ultimele 12 luni, împreună cu partenerul nostru din zona de producție. A fost foarte important pentru noi să facem acest efort întrucât ne-am dorit ca toți clienții noștri să poată avea acces la furaje «naturale»”, a declarat Ciprian Ivana, cofondator al Agri.Shop.
După lansarea acestui produs, Agri.Shop estimează pentru primul an o creștere a vânzărilor pe segmentul de furaje de 20%.
”Soia nemodificată genetic, folosită pentru a obține acest furaj este produsă la noi în țară, de altfel, la fel ca furajul. Astfel, avem un produs 100% românesc și datorită lui, păsările și animalele din gospodăriile românilor vor fi hrănite mult mai sănătos,” a adăugat Ciprian Ivana.
Furajul lansat sub marca proprie Agri.Premio se găsește în toate magazinele agricole Agri.Shop, având același preț ca furajele clasice.
Folosirea organismelor modificate genetic în alimentație a fost întotdeauna un amplu subiect de dezbatere. Tocmai de aceea, Uniunea Europeană are reguli foarte stricte și proceduri de autorizare complexe pentru cultivarea și comercializarea organismelor modificate genetic.
În 2019, antreprenorii Ciprian Ivana, Adrian Andronache, Damean Bogdan și Marina Ivaşcu au finalizat o investiție de peste 300.000 euro în rețeaua de magazine agricole Agri.Shop, care sunt poziționate în Nordul Moldovei și în jurul Bucureștiului. Cele peste 70 de magazine Agri.Shop au la ora actuală peste 5.000 de produse fiecare, de la pui de o zi și furaje pentru animale și până la articole de grădinărit, produse de tip petshop, dar și moto utilaje.
Despre Agri.Shop
Rețeaua Agri.Shop este operată prin intermediul a patru companii, care au peste 100 de angajați, iar în proporție de peste 90%, aceștia provin din mediul rural. Agri.Shop a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri care a depășit nivelul de 9 milioane de euro.
Rețeaua continuă să crească și în 2021, prin deschiderea de unități în județe noi precum Giurgiu, Teleorman sau Dâmbovița. Brandul românesc este prezent la ora actuală în 13 județe și își continuă procesul de modernizare și extindere a magazinelor existente.
Conceptul Agri.Shop presupune furnizarea către fermieri de produse de înaltă calitate, care provin din zone de proximitate și de pe teritoriul României, în toate cazurile în care acest lucru este posibil.