Pasiunea pentru cumparaturi nu tine cont de niciun anotimp si de niciun sezon. Tocmai de aceea, intre 17 septembrie si 19 noiembrie, „Margaritar te trimite la cumparaturi de 1000 de euro!”, in cadrul unei promotii nationale organizate de Agrana Romania in parteneriat cu OTP Bank Romania si dezvoltate de agentia Brandstalk.
Promotia reprezinta o noutate absoluta pentru categoria zaharului din Romania, fiind pentru prima data cand un brand de zahar (Margaritar) se asociaza cu un brand bancar (OTP Bank,) intr-o promotie ce ofera drept premii carduri gata incarcate cu bani de cumparaturi. „Dezvoltarea acestei promotii s-a realizat, inca de la inceput, intr-o maniera originala. Pe langa ineditul asocierii dintre Margaritar – brandul premium al Agrana Romania – si OTP Bank, promotia noastra inseamna aparitia pe piata a unui ambalaj promotional nou. Acesta sparge tiparele existente pe piata zaharului, intrucat valorifica suportul ambalajului prin expunerea unui al doilea brand pe langa cel de zahar, dintr-o cu totul alta categorie. Astfel, punga de zahar devine un suport de promovare pentru doua branduri diferite in acelasi timp. In plus, acestea au avantajul ca pot beneficia de o foarte mare vizibilitate atat in timpul prezentei pungii la raft, cat si in timpul pastrarii ei pe dulapul din bucataria consumatorilor” declara Sorin Soroceanu, Director Marketing Agrana Romania. Publicul tinta vizat de promotie este reprezentat in principal de femeile active din mediul urban, care pun mare pret pe „tot ce e nou” si care au o pasiune atat pentru shopping, cat si pentru dulce. Special pentru acestea, sunt puse la bataie 30 de carduri OTP Bank, fiecare cu 1000 de euro „de spart” la shopping si 100 de storcatoare de citrice, pentru ca in goana dupa reduceri sau dupa o noua colectie ai nevoie si de energie si ceva racoritor.
Premiile se vor acorda prin tragere la sorti, in cadrul a 10 extrageri saptamanale care se vor desfasura pe parcursul promotiei iar mecanismul folosit este unul simplu, bazat pe decuparea desenelor cu pungi de shopping de pe doua ambalaje promotionale si trimiterea lor la adresa indicata pe ambalaj.
Promotia va beneficia de o puternica sustinere media pe toata perioada cuprinsa intre 1 septembrie – 31 octombrie, atat pe tv si print, cat si in store, prin postere digitale expuse in principalii key accounti din tara. Strategia media a campaniei a fost dezvoltata si implementata de Media Investment.
Echipa care a dat startul in aceasta cursa a cumparaturilor a fost alcatuita din: Sorin Predescu – Creative Director, Marian Enache – Senior Copywriter, Alex Done – Senior Art Director, Olivia Georgescu – Account Director, Camelia Dejeu – Account Executive (Brandstalk) , Nicoleta Todea – Media Investment Manager (Media Investment) si Sorin Soroceanu – Marketing Manager (Agrana Romania).
{mosloadposition user10}