Agenţia Naţională de Presă AGERPRES a lansat secţiunea dedicată proiectului editorial ”Români la Mongol Rally”, realizat în parteneriat cu echipele Dracula Khan, Ralioţii şi Mămăliga Worriors, care reprezintă România şi Republica Moldova la cel mai important raliu caritabil din lume.
În fiecare săptămână, AGERPRES vă prezintă, prin intermediul secţiunii dedicate, disponibilă pe site-ul public: //www.agerpres.ro/romani-la-mongol-rally şi pe canalul de YouTube al AGERPRES: //bit.ly/1mdOUyS, aventura celor trei echipe până în Ulan Bator, precum şi experienţele trăite de echipele participante în anii precedenţi.
Mongol Rally are o dimensiune caritabilă extrem de importantă, iar cei patru de la Mămăliga Worriors (Mihai Focşa, Oleg Gnilenco, Igor Cepoi şi Radu Pozneac) au ales să susţină şi să strângă fonduri pentru două familii nevoiaşe, din România şi din Republica Moldova.
Totodată, banii strânşi din vânzarea de bilete la spectacolul de teatru ”One Life Show” de Mihai Ignat, organizat de membrii echipei Ralioţii (Petronela Sterea, Cristian Cotan, Răzvan Marcu şi Vali Coşa), vor fi donaţi Secţiei de oncologie a Spitalului de Pediatrie "Marie Curie".
Nu în ultimul rând, echipa Dracula Khan, formată din Radu Manea, Ovidiu Niculică, Răzvan Moşneag, Radu Mocanu, Teo Grigore şi Marian Boancă, strânge fonduri pentru Asociaţia Caritas Bucureşti.
”Români la Mongol Rally” este un proiect foarte important pentru AGERPRES, cu atât mai mult cu cât reprezintă o posibilitate de a oferi întregul parcurs al unei experienţe, al unei călătorii către o destinaţie mai puţin cunoscută cititorilor.
Dracula Khan şi Ralioţii vor lua startul din Praga, pe 22 iulie, în timp ce Mămăliga Warriors încep raliul spre Ulan Bator din Londra, pe 20 iulie.
Despre Mongol Rally
Mongol Rally a fost înfiinţat în 2004 de un grup de prieteni pentru care aventura şi călătoria făceau parte din rutina zilnică, numindu-se The Adventurists. Regulile sunt simple: conduci din Londra (sau Praga) până în Ulan Bator, unica restricţie fiind capacitatea motorului, care nu trebuie să depăşească 1.000 cm cubi. Echipele au la dispoziţie şase săptămâni pentru a ajunge la destinaţie. În 2004 au participat şase echipaje, iar în 2013 — 297. Motoul aventurii este: "If nothing goes wrong, everything has gone wrong!".