WoPA (Weapons of Public Attraction) semneaza campania de comunicare pentru NeuroAge – supliment nutritiv care imbunatateste functionarea creierului si stimuleaza memoria, recent introdus pe piata locala de compania de consultanta farmaceutica MedMen.
NeuroAge este un produs disponibil fara prescriptie medicala si care, din punct de vedere strategic, a fost lansat pe 2 tipuri principale de canale de comunicare: in cabinete medicale si in farmacii (prin mesaje informative in punga de medicamente, pe reteta medicala, card customizat, flyer si materiale de prezentare stiintifica) si direct catre consumator (prin website-ul dedicat www.neuroage.ro, campanie de afise indoor – in cladiri de birouri si campanie de bannere online).
Creatia campaniei este semnata de echipa formata din Luca Bulacu – creative director, Mihai Gheorghiu – senior art director, Adrian Dragan – senior copywriter, Tania Oprea – junior copywriter, iar vizualurile folosesc imagini puternice si mesaje care apeleaza la feedback-ul consumatorului, astfel incat sa il determine sa concluzioneze singur daca are nevoie sa apeleze la produs.
Echipa care gestioneaza contul MedMen din punct de vedere strategie este Ionut Datcu – managing director si Magda Schnell – senior account manager.
MedMen Experts, companie infiintata in 2011 de unul dintre cei mai experimentati manageri pe piata farmaceutica locala (Cristian Florea, fost manager in cadrul Bayer Romania, Pfizer, GlaxoSmithKline), ofera servicii complexe de consultanta producatorilor si distribuitorilor de medicamente care doresc sa acceseze piata locala sau celor deja existenti – de la strategia de inregistrare sau de intrare a unui produs farmaceutic pe piata, business development, marketing si promovare si pana la gestionarea intregului proces de distributie.
NeuroAge se numara intre putinele suplimente nutritive care au la baza studii clinice publicate, care dovedesc efectele benefice asupra functiei cerebrale.