Agentia White Image a fost recunoscuta ca o companie care adopta cele mai bune practici impotriva fraudei pe internet sau email, fiind inclusa in raportul OTA Trust Scorecard&Honor Roll 2011.
Compania de email marketing din Romania s-a aflat printre cele 26% dintre organizatiile evaluate care au indeplinit criteriile de selectie ale OTA(Online Trust Alliance), fiind inclusa in Top 500 Branduri de Internet Retail. Criteriile de evaluare impuse de OTA au fost implementarea politicilor de autentificare a emailului, implementarea de certificari SSL, Domain Name System Security Extension si testare pentru virusi. Raportul din 2011 a examinat 1.112 de domenii unice, aproximativ 3.300 de pagini web si peste 500 de milioane de emailuri pentru a valida respectarea celor mai bune practici.
O copie a raportului, OTA Trust Scorecard&Honor Roll 2011 poate fi descarcata de la adresa: https://otalliance.org/register_download.html.
Studiul, care contine un index al companiilor care au adoptat cele mai bune practici pentru a ajuta consumatorii impotriva mailurilor contrafacute, a site-urilor web inselatoare si a celor cu virusi, a aratat ca din totalul companiilor analizate, numai 26% (289) s-au calificat pentru a fi nominalizate in raportul OTA Online Safety Honor Roll din 2011.
Putine evenimente pot afecta atat de negativ reputatia unei companii si increderea consumatorilor ca tranzactiile frauduloase de date sau nerespectarea confidentialitatii datelor. Raportul Online Trust Hall si Honor Roll din 2011 evalueaza adoptarea contramasurilor care protejeaza brandurile online si consumatorii impotriva furtului de identitate si a practicilor inselatoare. Raportul releva progresele facute in fiecare sector de activitate, incluzand aici reducerea virusilor site-urilor gazda, adoptarea Certificatelor EV SSL, autentificarea emailului si Domain Name System Security Extension (DNSSEC). Este al treilea an la rand, in care OTA a publicat raportul Online Trust Scorecard.
Despre OTA
OTA este singura organizatie la nivel global care reprezinta actorii din zona internetului, sustinand drepturile utilizatorului, protectia datelor cu caracter personal, prin promovarea cele mai bune practici de marketing, a unei legislatii echilibrate si a auto-guvernarii. OTA reprezinta interesele a peste un milion de organizatii – companii private, institutii guvernamentale – si a 750 de milioane de utilizatori de internet la nivel mondial, avand reprezentante in Asia Pacific, Canada si Europa.