Sofiaman, cel mai mare producător autohton de homewear, intră în portofoliul The Public Advisors. Agenția își întărește astfel poziția în segmentul de comunicare de fashion și lifestyle.
În cadrul colaborării cu Sofiaman, The Public Advisors va avea rolul de consultant de marketing și comunicare și va îndeplini obiective legate de poziționarea brandului pe piață, awareness și engagement cu publicul țintă, susținând astfel obiectivele globale de business și vânzări. Activitățile de comunicare coordonate de către The Public Advisors vor include creionarea strategiei anuale de comunicare, relații cu media, evenimente de presă, comunicare în social media (Facebook, Instagram și Pinterest), precum și interacțiuni cu influențatorii din online și offline. Agenția va sustine de asemenea comunicarea prin intermediul canalelor de retail, atât cele tradiționale cât și online.
“Sunt mândră că echipa The Public Advisors va spune în piață povestea unei companii 100% românești. Sofiaman este un brand care s-a născut din viziunea, dedicația și perseverența unor români și demonstrează că producția și retailul de modă pot fi făcute la nivel înalt și la noi în țară. Echipa noastră este dedicată să ducă Sofiaman la nivelurile de notorietate și afinitate în rândul publicului pe care le au momentan doar brandurile internaționale.”, spune Raluca Mihălăchioiu, Fondator The Public Advisors.
“Colaborarea cu The Public Advisors semnifică o nouă etapă în viața brandului Sofiaman. Începem o campanie de comunicare cu ecou național care ne va ajuta să susținem vânzările atât în magazine, cât și în magazinul nostru online. Pornim la drum cu un set de activități foarte bine definite care vor lucra la poziționarea Sofiaman pe piața locală și vor crește interacțiunea cu publicul nostru țintă.”, spune Florin Cucu, antreprenorul din spatele Sofiaman.
Activitățile de comunicare pentru Sofiaman vor fi coordonate și realizate de către departamentul de Fashion & Lifestyle condus de Lidia Pitulea, Senior Public Advisor și Group Account Manager. Echipa dedicată noului brand din portofoliu este compusă din Sorana Ionița – Senior Public Advisor și Cristina Petrescu – Public Advisor. Dintre clienții gestionați de aceasta amintim: Massimo Dutti, Bigotti, AVANPREMIERE Fashion and Lifestyle Fest, Crowne Plaza, Soirees de la Mode, magazinele bam boo, IL PASSO sau Staccato.