Cum îi închizi gura copilului atunci când vrea ceva dulce? Simplu. îi dai dulceață Râureni. Aici ar fi putut să se oprească mesajul despre produs, dar pentru că în aglomerația de mesaje publicitare orice riscă să se piardă mult mai ușor, agenția Propaganda a creat „rețeta” secretă cu care să ilustreze vizual această calitate a produsului.
„Ne-am oprit la ideea cu ingredientul secret pentru că ni s-a părut simplă, clară, frumoasă și pentru că ne permitea să exploatăm o anumită voluptate vizuală pe care o are dulceața. Recunoaștem, am vrut să facem poftă”, declară Vlad Tomei, Senior Copywriter.
De obicei, atunci când ceva este bun, înseamnă că există un ingredient secret la mijloc. În cazul dulceței Râureni, ingredientul secret este, fără îndoială, natura. Dar în cazul reclamei, lucrurile stau diferit. Este vorba despre atenția maximă acordată detaliilor de execuție. Evident, produsul este întotdeauna rege, dar ca să se vândă trebuie să și arate pe măsura rangului său. Este nevoie de un look adecvat.
„De la bun început am decis că ne trebuie o idee cât mai simplă și că ne concentrăm pe execuție. Adică pe «ce se vede pe sticlă». Pentru că, în mod particular, atunci când vine vorba de mâncare ingredientul secret al oricărei reclame este calitatea producției și, în mod și mai particular, calitatea imaginilor cu produsul în sine. Ne bucurăm că și clientul a fost de acord cu noi, investind bani, timp și bunăvoință. Așteptăm cu nerăbdare rezultatele“, declară Dinu Pănescu, Creative Director Propaganda.
Dulceața Râureni se găsește la rafturi în 14 sortimente: dulceață de căpșuni, de vișine, de mure, de afine, de coacăze, de zmeură, de trandafiri, de gutui, de caise, de cireșe, de cireșe amare, de nuci verzi, de struguri, de portocale, toate fiind delicate și parfumate, bazându-se pe două elemente esențiale: fructe suculente, bine coapte, selectate cu cea mai mare grijă și zahăr fin, de calitate superioară.
„Dulceață. Un cuvânt ușor de pronunțat, toată lumea îi cunoaște sensul corect și știe cum se consumă. Dar dulceața înseamnă în primul rând emoție, pe care o arătăm deseori în expresii de genul «Ești o dulceață de fată» sau «Ești o dulceață de copil». Mai mult, dulceața ne trezește multora dintre noi amintiri din copilărie, din viața de student etc. Astfel, pentru acest produs delicat am vrut să facem un spot care să exprime aceste emoții. Am reușit?”, declară Adrian Marinoiu, Director Marketing Râureni.
„Râureni nu reprezintă doar parte din portofoliul Propaganda de peste cinci ani, ci este unul dintre clienții noștri de suflet, pentru că a avut încredere să construim împreună, umăr la umăr, încă de la prima comunicare a brandului. Îi mulțumim și ne bucurăm că i-am fost alături în tot acest demers de construire a unui brand românesc de succes, cel mai recent proiect fiind comunicarea gamei de dulceață Râureni, care a pornit de la «ingredientul secret» al produselor Râureni”, declară Svetlana Bulacu, Managing Partner Propaganda.
Campania de comunicare pentru dulceața Râureni s-a desfășurat pe TV.
Echipele care au lucrat la proiect:
Propaganda: Mihaela Giurcă – Client Service Director | Andreea Butnaru – Senior Account Manager | Corina Anghel – Strategic Planning Director | Diana Caracota – Strategic Planner | Dinu Pănescu – Creative Director | Alex Macsoda – Senior Art Director | Vlad Tomei – Senior Copywriter | Marcela Moldovan – A/V Producer | Andrei Tudorache | Media Planner
Echipa Râureni: Adrian Marinoiu – Director Marketing