PLEON Graffiti a primit o nominalizare pentru campania Pepsi Light, „Dani, vino acasă după meci” în cadrul uneia dintre cele mai importante competiţii internaţionale de relaţii publice, SABRE Awards, aflată la a 5-a ediţie. Agenţia a fost nominalizată la categoria „Industry Sector”, secţiunea „Beverage”.
„Dacă Dani a plecat după meci direct la SABRE Awards, şi nu acasă, atunci cel mai probabil va avea de oferit câteva explicaţii prietenei sale. Noi, în schimb, suntem mândri că o campanie ireverenţioasă pentru un brand feminin a reuşit să zguduie clişeele comunicării drăguţ-pufos-romantic din categorie. Nu putem decât să spunem „Dani, rămâi la SABRE”, declară Mircea Tomescu, Managing Director PLEON Graffiti.
Prin campania „Dani, vino acasă după meci”, Pepsi Light a reuşit să aducă o voce distinctă în mijlocul isteriei naţionale despre fotbal, înfruntând stereotipurile despre complicitatea creată între bărbaţi şi fotbal. Aşa că am exploatat un gând simplu: un brand care întelege femeile trebuie să acţioneze şi să ia atitudine împotriva barierelor şi stereotipurilor masculine. Campania (realizată cu sprijinul Graffiti BBDO) a înregistrat o audienţă de peste 12 milioane de cititori-privitori.
După meci, drumul lui Dani spre casă a fost deviat către PR Awards 2008, singura competiţie din România care premiază cele mai bune campanii de comunicare, unde el şi PLEON Graffiti au fost recompensaţi cu un Silver Award for Excellence. Pentru că devenise deja celebru şi iubita lui se resemnase, Dani a vizitat şi European Excellence Awards 2008, o altă prestigioasă competiţie internaţională de profil, unde campania a primit din nou o nominalizare.
{mosloadposition user10}