Agenția de publicitate Leo Burnett & Target semnează campania națională McHappy Day 2012 realizată pentru McDonald’s România. Sub headline-ul „Mi-e poftă să fac bine!”, campania îşi propune să strângă fondurile necesare pentru a dota Spitalul Grigore Alexandrescu din Bucureşti cu un computer tomograf nou.
„Ca în fiecare an, Fundația Ronald McDonald strânge prin intermediul McDonald’s bani pentru spitalele de copii din România. Fiindcă ne place cauza, am pus și noi umărul prin Campania “Mi-e poftă să fac bine”. Să faci bine, iată un motiv în plus să mănânci la McDonald’s. E o idee simplă, dar sperăm suficient de puternică pentru a strânge banii de care Spitalul Grigore Alexandrescu are nevoie.” a declarat Carmen Tiderle, Creative Director Leo Burnett.
Campania se va desfășura în perioada 19 – 25 noiembrie, iar proiectul de strângere de fonduri se va întinde pe parcusul următoarelor 12 luni. Echipa agenției Leo Burnett a dezvoltat o campanie TV, print, online, precum și materiale pentru restaurantele McDonald’s din toată țara.
„Propunerea celor de la Leo Burnett & Target s-a apropiat cel mai mult de viziunea și cerințele noastre. Le mulțumim pentru campania dezvoltată și pentru faptul că ne sunt alături în încercarea de a aduce consumatorilor noștri dorința de implicare și de a face bine. Totodată, strategia abordată reflectă dedicarea echipei McDonald’s în programul anual McHappy Day.” a precizat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.
McHappy Day este evenimentul principal prin care proiectele Fundaţiei Ronald McDonald sunt susţinute de angajaţii și consumatorii McDonald’s, partenerii companiei, alături de numeroase persoane publice. Prin obiectivul propus, McDonald’s România dorește să îmbunătățească condiţiile de tratament şi să ofere, în cadrul spitalului, servicii medicale performante.
Echipa Leo Burnett & Target care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Andreea Boacă (BrandComm Director), Diana Alexa (BrandComm Manager), Carment Tiderle (Director creație), Tudor Cuciuc (Director creație), Sorin Deleanu (Producător), Radu Rădulescu (Art Director), Alexandru Covrig (Art Director) și Valentin Lică (Copywriter).
Din partea McDonald’s s-au implicat în realizarea campaniei: Alexandra Olaru (Communication Director), Ramona Gireada (Communication Manager) și Rareș Ciovică (Director Marketing).