Compania a oferit utilizare gratuită a soluțiilor digitale din Platforma Postis
Agenția de comunicare digitală Ideologiq își extinde portofoliul de clienți cu primul start-up LogTech din România: Postis. Serviciile Postis se adresează în principal clienților B2B din zona e-commerce, retail și servicii logistice, oferindu-le tehnologii IT pentru optimizarea proceselor de supply-chain, distribuție și livrare. Soluțiile digitale oferite și-au dovedit eficiența în economisirea resurselor, în transformarea modelului de business, scalarea afacerii, îmbunătățirea relației cu clienții și totodată economisind timp și bani. La 3 ani de la lansarea comercială, Platforma Postis a salvat pentru clienții săi, 2,3 milioane de euro din bugetele de livrare și peste 1 milion de ore de muncă.
Ideologiq, agenția de marketing și comunicare digitală selectată pentru a dezvolta strategia de comunicare a brandului, a implementat deja primul proiect cu succes: campania de Black Friday, momentul de start pentru valurile de comenzi care continuă inclusiv în luna ianuarie 2021.
“Cu cât provocarea este mai dificilă, cu atât satisfacția reușitei este mai mare. Suntem onorați de încrederea acordată de Postis și mândri de performanța obținută la încheierea primei campanii desfășurate. Rezultatele unui proiect ne ajută să optimizăm strategia pentru următoarele, așa că ne așteptăm să creștem brandul Postis cu fiecare campanie pe care o vom dezvolta în 2021”, spune Adrian Ichim, fondator și partener Ideologiq.
Deși începută cu mai bine de o lună înaintea Crăciunului, campania de Black Friday a brandul Postis a furat startul și a introdus în poveste un personaj memorabil, cunoscut pentru punctualitatea și capacitatea de a onora toate livrările de cadouri la timp: Moș Crăciun. În cadrul campaniei, îndrăgitul personaj este încurcat în livrările sale de comenzile întârziate din perioada Black Friday și se hotărăște să dezvăluie secretul pentru Livrări Fericite, tuturor retailerilor care se confruntă cu probleme de logistică: Platforma Postis.
“În contextul actual, în care obiceiul de cumpărare online a crescut considerabil, era nevoie în aceeași măsură și de un sistem foarte bine pus la punct pentru ca livrările tuturor produselor să se realizeze rapid și eficient. Utilizând Platforma Postis, întârzierile livrărilor și pierderile de timp și de bani rămân de domeniul trecutului. Prin campania pe care am dezvoltat-o alături de agenția Ideologiq, Black Friday și Crăciunul rămân ocazii în care cumpărătorii se pot bucura de achiziții care ajung la timp în casele lor, bucuria nemaifiind amânată sau compromisă. Suntem foarte încântați de această campanie și de buna colaborare pe care o avem cu întreaga echipă Ideologiq”, declară Radu Țoncu, Chief Marketing Officer Postis.
Nu mai este o surpriză, comenzile plasate în perioada de Black Friday dau peste cap, an de an, planurile tuturor retailerilor, iar în contextul pandemiei, problemele sunt de două ori mai mari. Postis a profitat de acest moment complicat, venind în întâmpinarea business-urilor de retail și distribuție cu soluția pentru o gestiune eficientă a situației, cu ajutorul tehnologiilor IT. Ideologiq a reușit să creeze o campanie inedită, menită să evidențieze beneficiile oferite utilizatorilor soluției Postis.
Pornind de la rolul asumat în transformarea activităților de logistică și transport prin tehnologii digitale, utilizarea datelor, optimizarea bazată pe algoritmi de machine-learning și automatizarea proceselor, Postis a venit în ajutorul tuturor companiilor care au avut nevoie de sprijin în perioada aglomerată de Black Friday și Crăciun și a oferit noilor clienți acces la serviciile sale în mod gratuit, fără limită de comenzi procesate, timp de o lună.
„Recunosc faptul că, de fiecare dată, construirea unei campanii de comunicare business-to-business este o adevărată provocare, dar demersul vine și cu o imensă satisfacție. Pentru a livra un produs creativ de calitate, sprijinit pe un insight puternic, este absolut necesar să înțelegi în detaliu natura business-ului, barierele specifice dar și profilele celor implicați în domeniul respectiv. Abia apoi poate fi conturat planul perfect. Suntem norocoși să avem la Ideologiq o echipă responsabilă care tratează fiecare pas al procesului de creație și execuție cu seriozitate, care colaborează și construiește soluții de implementare seamless, pentru o comunicare unitară și eficientă. Bravo, echipă, și mulțumim clientului Postis pentru încredere! Suntem nerăbdători să continuăm împreună proiectele planificate pentru anul acesta”, spune Sorina Pentilescu, Director de Creație Ideologiq.
Mix-ul pentru această campanie a îmbinat servicii de creație, media și social media management, iar rezultatul s-a ridicat la nivelul așteptărilor, campania aducând atât notorietate cât și clienți noi pe platformă.
Pentru ca proiectul să prindă formă, au fost implicate trei departamente din cadrul agenției Ideologiq: strategie și creație, programare și social media management. Pentru facilitarea procesului de înrolare pe Platforma Postis, echipa Ideologiq a creat și un landing page dedicat campaniei. Odată ajunși aici, utilizatorii au putut descoperi toate beneficiile, având posibilitatea de a testa soluțiile digitale gratuit, timp de o lună.
“Este o provocare pentru noi să lucrăm cu business-uri „din tehnologie” – start-up-uri si scaleup-uri care au nevoie de un model nou de agenție de comunicare, extrem de agilă și inovativă, care să poată țină pasul cu ritmul de creștere și de dezvoltare al unor astfel de companii. Este un nou început pentru noi, am crescut agenția lucrând cu astfel de business-uri încă de la începutul anilor 2000, business-uri care au ajuns acum printre cele mai mari din România și ne simțim motivați să reluăm povestea de succes cu o generație nouă de antreprenori”, adaugă Adrian Ichim, fondator și partener Ideologiq.