Acesta are scopul de a urmări, optimiza și raporta potențialii clienți
Agenția digitală Ideologiq a dezvoltat pentru rețeaua de cinci dealeri auto Porsche Inter Auto România, soft-ul Entigha. Special creat pentru distribuitorii mărcilor Volkswagen, Skoda, Audi și Seat, Entigha are scopul de urmărire, optimizare și raportare a potențialilor cumpărători care doresc să intre în contact cu echipele de vânzări. Acest proiect a apărut din nevoia de a avea o vedere de ansamblu, clară și detaliată, asupra tuturor posibililor clienți. Până în momentul implementării soft-ului, informațiile erau obținute accesând 13 canale online diferite, la care se adăugau și canalele offline. Proiectul a fost implementat în anul 2018 și până în prezent, aproximativ 28.000 de lead-uri au fost prelucrate de echipele de vânzări ale Porsche Inter Auto România prin platforma Entigha.
Entigha a rezolvat încă din primul moment problemele legate de solicitările potențialilor clienți care nu ajungeau către echipa de vânzări, diverse greșeli umane sau erori apărute în raportare. Aceste situații au fost schimbate radical datorită soft-ului care poate centraliza solicitările apărute din toate punctele de trimitere, atât din mediul online, cât și offline. Totodată, prin diferite protocoale de comunicare, acesta poate introduce toate cerințele în baza de date Porsche Inter Auto, ajutând astfel echipele de vânzări să clasifice și să prelucreze cererile într-un timp mult mai scurt. În același timp, soft-ul Entigha vine în ajutorul directorilor de vânzări dar și departamentului de management pentru a oferi o vedere amplă și în timp real, în orice moment al zilei. Astfel, printr-o simplă accesare, se pot măsura și afla timpii de răspuns și acțiunile întreprinse, împărțite pe fiecare solicitare în parte și de asemenea, pot aduce oricând optimizări procesului de prelucrare, în funcție de nevoile de business.
„Pentru creșterea volumului și a calității solicitărilor pe care Porsche Inter Auto le primește online, am dezvoltat în decursul celor cinci ani de colaborare diverse proceduri digitale complementare vânzării de mașini noi și în același timp, platforme și campanii dedicate vânzării de mașini second-hand, în colaborare cu Das Welt Auto. Astfel, am realizat platforma Entigha, dedicată centralizării informațiilor, atât pentru echipele de vânzări cât și pentru cele de service pentru a ușura experiența clienților care doresc o programare în service sau vor să obțină o constatare în cazul unui accident ușor. Totodată, platforma poate aduna solicitările venite în urma campaniilor media dedicate diverselor modele, sau a celor de tip umbrelă, cum sunt ofertele prin programul REMAT valabil pentru toate brand-urile de mașini comercializate de Porsche Inter Auto prin rețeaua de dealeri PBN, PBV1, PBV2, PTM sau PPP. Toate aceste proiecte derulate au creat o strânsă legătură între Ideologiq și Porsche Inter Auto România, care se bazează pe încredere și respect. Suntem încrezători că și următoarele proiecte pe care le vom dezvolta împreună vor fi cel puțin la fel de speciale”, spun Adrian Ichim și Adrian Apostol, Fondatori Ideologiq.
Parteneriatul dintre Ideologiq și Porsche Inter Auto România a debutat acum cinci ani și a pornit cu patru produse digitale și o strategie omni-channel. Din primul moment al colaborării, accentul a fost pus nu doar pe produsele sau serviciile pe care Porsche Inter Auto România le oferă clienților săi, ci în mod deosebit, pe oferirea unei experiențe captivante în mediul online, similară cu cea pe care clienții o regăsesc în oricare dintre cele cinci reprezentanțe PIA din București și Timișoara.
Pe parcursul acestor ani, agenția Ideologiq a avut două scopuri clare: cel de a oferi clienților Porsche Inter Auto România o experiență facilă și intuitivă în mediul online, atunci când accesează oricare dintre mediile de comunicare digitală ale companiei, și cel de-al doilea, de a facilita digitalizarea companiei și de a veni către clienți cu soluții tehnice simplu de folosit, dar cu un impact major în procesele și procedurile interne.
Colaborarea dintre Ideologiq și Porsche Inter Auto România a avut în vedere și marca Porsche, pentru care în anul 2016 a fost dezvoltat site-ul brand-ului. În primăvara acestui an site-ul Porsche a intrat în proces de redesign pentru a fi aliniat la normele grupului în materie de structură a website-ului și din punct de vedere grafic. www.porsche-bucuresti.ro.
„Parteneriatul dintre Porsche Inter Auto România și Ideologiq s-a dezvoltat pornind de la sistemul omni-channel, și astfel am reușit să realizăm un ecosistem propriu de obținere, clasificare și prelucrare a pistelor de vânzare, integrând toate mijloacele de comunicare media, la care se adaugă toți facilitatorii de care Porsche Inter Auto România dispune în acest moment. Ne bucurăm că avem alături o agenție pe care ne putem baza și care reușește să vină în întâmpinarea nevoilor companiei. În ceea ce privește soft-ul Entigha, acesta s-a dovedit a fi extrem de util în activitatea noastră zilnică. Ne dorim să le oferim clienților noștri servicii de cea mai bună calitate și experiențe inedite, iar alături de Ideologiq reușim să ne transpunem ideile în realitate”, declară echipa Porsche Inter Auto România.
Astfel, în primăvara acestui an, Ideologiq a reconstruit site-urile dedicate celor patru brand-uri de mașini comercializate de Porsche Inter Auto România: Audi (audipia.ro), Volkswagen (volkswagenpia.ro), Skoda (skodapia.ro) și Seat (seatpia.ro), cu scopul principal de a obține și de a crește atât cantitatea, cât și calitatea pistelor de vânzări de mașini din mediul online, nu doar din offline, dar și anticipând transformarea acestor produse digitale în platforme e-commerce. Doar accesând site-ul, clientul are opțiunea de a rezerva și achiziționa autoturismului dorit, cu un minim de efort, acesta fiindu-i adus, la cerere, chiar în fața locuinței.