DWF, agenţie specializată în servicii de optimizare a site-urilor pentru motoarele de căutare, și-a mutat activitatea într-un sediu nou, dublu față de cel precedent. Această mutare face parte din planul de creștere al companiei, care presupune, printre altele, și extinderea echipei.
„Ne așteptăm ca noul sediu să contribuie la optimizarea comunicării în interiorul agenției și să crească eficiența muncii. Este un spațiu generos, de 250 de mp și răspunde foarte bine nevoilor noastre. Vechiul sediu se întindea pe două etaje, iar interacțiunea se făcea mai mult prin intermediul canalelor de comunicare interne și mai puțin prin interacțiune directă. La noi, în medie, lucrează câte șase persoane pentru fiecare campanie SEO pe care o derulăm, astfel că se transmit intern zeci, poate sute de mesaje lunar. De acum, acest schimb de informații se va realiza într-un mod mult mai facil“, a explicat Mihai Vînătoru, managing partner DWF.
Spre deosebire de vechiul sediu, care avea doar 120 mp, noul spațiu de lucru este un open space de două ori mai mare, cu două săli de ședințe și spațiu pentru pauze și momentele de relaxare. Tot efortul presupus de această mutare a fost posibil și datorită partenerilor cu care agenția a colaborat. Agenția imobiliară 24Real, prin consultantul Constantin Căpraru, echipa de mutări Engineer Moving, Infinity Telecom pentru infrastructură și acces la internet și echipa de arhitecți One Design, condusă de Alexandru Bălan și Paul Samsonescu, care a ajutat la amenajarea spațiului.
„După acest pas important, ce ne mai dorim pentru anul acesta este să aprofundăm metodologia de lucru și să o eficientizăm, astfel încât să oferim clienților noștri servicii cât mai bune. Ca să putem atinge acest deziderat, vom dezvolta echipa până la 35 de membri. Noi suntem împărțiți în patru departamente: Tehnic, Link Building, Content Marketing, Client Service și independent de acestea de producție, mai avem și zona de New Business, adică departamentul de Marketing și Vânzări.
Vom investi și pe partea de instruire a persoanelor care deja fac parte din DWF. Vrem să creștem numărul cursurilor interne, să oferim acces la webinarii susținute de specialiști internaționali și acces la unelte premium din piață. De asemenea, pentru persoanele care se vor alătura echipei noastre, pregătim un program de mentorat care să le ofere o integrare cât mai facilă“, explică Sorin Drăghici, managing partner DWF.
DWF a avut o cifră de afaceri de 1.6 milioane lei pentru primul semestru al acestui an, o creștere cu 60% față de aceeași perioadă a anului trecut. Trendul ascendent se datorează în mare măsură retenției pe termen lung a clienților, dar și integrării de noi proiecte.