Point IT, agentie digitala full service, specializata in web development si servicii de online marketing, dezvolta pentru Delta Best Turism o noua platforma, usor de utilizat de catre turisti si operatorii interni.
Lansarea noii platforme reprezinta un nou pas in dezvoltarea agentiei Delta Best Turism doarece ofera un instrument extrem de facil de administrare a ofertelor. In momentul de fata, cu ajutorul platformei, acelasi numar de angajati poate gestiona un volum de 10 ori mai mare de oferte, actualizate permanent. Dezvoltarea platformei nu se va opri aici, dorindu-ne ca pana la inceputul anului viitor sa putem sustine un numar de peste 2000 de oferte, punand accentul pe minimizarea timpului petrecut in administrarea acestora. – Andrei Dumitrascu, Project Manager Point IT.
Dezvoltarea noii platforme, //www.deltabestturism.ro/, ofera un set complet de functionalitati eficiente atat pentru activitatile echipei, cat si pentru clienti. Aceasta presupune faptul ca platforma pastreaza o dinamica si o consistenta extrem de utile, atat din punctul de vedere al business-ului in sine, cat si din cel al experientei de utilizare.
Digitalizarea turismului este o prioritate pentru toate agentiile ce detin o prezenta activa si care doresc cresterea constanta a niselor conform cerintelor impuse de piata de consum. Acesta este si principalul motiv pentru care calatoriile in mediul online desfasurate in cele mai bune conditii le anticipeaza pe cele din mediile offline, iar credibilitatea operatorilor este asigurata de acea suita de instrumente si de beneficii complete pe care le ofera turistilor.
Pentru platforma Delta Best Turism, introducerea unui CMS (Content Management System) performant, permite gestionarea facila de catre acelasi numar de persoane a unui volum mare de oferte, precum si a continutului platformei (articole, imagini). De asemenea, functionalitati precum abonarea la newsletter sau posibilitatea completarii unui formular de oferte personalizate adresate agentiei sunt instrumente care permit generarea de conversii, care sa contribuie la atingerea viitoare a obiectivelor de vanzari propuse.
Experienta utilizatorului este si ea imbunatatita. Platforma este acum web responsive si poate fi accesata de pe orice tip de dispozitiv (laptop, smartphone, tableta). De asemenea, interfata este dinamica, rapida si usor de parcurs: desi complex, aspectul paginilor nu este incarcat. Prima pagina cuprinde module bine delimitate, care pun in evidenta serviciile oferite, iar utilizatorulului ii este permisa o cautare filtrata in functie de ceea ce isi propune ca destinatie. Predominanta elementului vizual, precum imagini reale ale destinatiilor, informatiile clare sau mesajele de tip „cea mai buna oferta” sau „cel mai bun pret” permit accesarea facila a platformei, in functie de punctele de interes ale ambelor parti: agentie (cresterea numarului de clienti) si turisti (gasirea serviciilor potrivite pentru bugetul si preferintele acestora). In plus, sectiunea dedicata testimonialelor si articolelor ofera transparenta si credibilitate agentiei si serviciilor sale.