LINE Agency.
Draw it. Bend it. Move it. Cross it. Break it.
Lansată în 2017 ca o agenție cu ADN digital, Line își reconfigurează business-ul, trecând la un sistem de operare full-service, cu toate resursele in house și obiective de extindere a portofoliului la nivel internațional.
Odată cu acest scale-up, agenția își consolidează noua poziționare printr-o campanie de rebranding.
„Noua poziționare este marcată printr-o campanie de imagine realizată de Line alături de cei de la Vână Studio și se dorește un walk the talk cu privire la ce și cum ne place să facem advertising, un standard pe care îl putem livra pentru oricare dintre clienții noștri”, spune Ruxandra Micșunescu – CEO & Head of Digital Strategy.
Line se profilează ca un business creativ independent, cu capital 100% local, însă aplicând standardele și exigențele companiilor multinaționale. Agenția a fost înființată de Ruxandra Micșunescu după experiența câștigată în două dintre marile agenții de rețea din țară, dar și în departamentele globale de Marketing & PR din grupuri internaționale precum Richemont Group și LVMH Group.
„Am lansat LINE ca agenție de digital, însă, încă din primul an, am avut clienți care au accesat prin noi servicii de strategie de brand, producție TV, trade și BTL. Din al doilea an am dezvoltat in-house departamentele de creație, strategie, digital, PR și media și am făcut întotdeauna echipă cu colaboratori first-tier din piață. Nu am făcut niciodată rabat la calitate și know-how – chiar și pe conturile de social media, avem echipă full-service de seniori (strategie, creație, media și client service). Desigur, a fost și este mai costisitor, însă așa am putut să ne diferențiem într-o piață foarte competitivă și aglomerată.
În ultimii ani, am tăcut și am făcut (și crescut). Astfel, noua poziționare și campania aferentă de rebranding și imagine erau long over-due. Aceasta este marcată printr-un nou manifesto, realizat împreună cu cei de la Vână Studio, pe care l-am dus apoi și în noul website, unde ne-am dorit să creăm un user experience cool și diferit. Campania se dorește un walk the talk cu privire la ce și cum ne place să facem advertising, un standard pe care îl putem livra pentru oricare dintre clienții noștri.”, spune Ruxandra Micșunescu – CEO & Head of Digital Strategy.
În 2022, Manuela Gogu s-a alăturat agenției ca Executive Creative Director, cu misiunea de a construi un department de creație multidisciplinar, antrenat în toate ariile și capabil să răspundă oricărui tip de brief.
Cu o experiență de 17 ani în advertising, Manuela Gogu a fost Creative Director și apoi Creative Integration Director în unul dintre grupurile mari de comunicare din România (MullenLowe). Noul ECD Line vine cu o perspectivă multidisciplinară rafinată și un mindset strategic aparte, cultivat în toate disciplinele comunicării – ATL, PR, DIGITAL, BTL.
„În advertising vorbim mereu despre next breed of agency, despre cum să facem business-ul creativ mai eficient, mai flexibil, mai resilient dar totodată mai crazy. Acum ceva ani am asistat la nașterea agențiilor de digital, apoi de mobile, în ultimii ani asistăm la reintegrarea lor sau, de fapt, la transformarea lor în locomotivele care erau cândva reprezentate de agențiile de ATL. Cred că modelele validate sunt sigure, dar și previzibile, și găsesc o provocare deosebită în a testa și modele de operare mai new age. La Line facem foarte bine ceea ce am învățat să facem în marile agenții, dar ne concentrăm mare parte din efort și pe acest proces de inovare.”, Manuela Gogu – Executive Creative Director, Line.
Line Agency are astăzi un department de creație format din oameni cu experiență solidă, câștigată în agenții locale și internaționale, familiarizați cu proiecte multi-channel ce deservesc la nivel de top nevoile clienților din întreg spectrul comunicării: strategie de brand și branding, concept și producție audio/video, digital & social media, experiential & BTL.
Pe parte de creație digitală, agenția integrează și resurse interne de producție video, montaj, editare și dev, ceea ce reprezintă un atu când vine vorba de calitate, flexibilitate și rapiditate.
„Sunt aici să facem lucrurile un pic altfel, însă suficient de “la fel” încât orice client mare, obișnuit cu serviciile agențiilor de rețea să simtă că primește același standard, sau chiar mai mult, din colaborarea cu Line. Agențiile independente – echipele mai mici și mai sudate – sunt fără doar și poate cele care pot să fie game changers sau măcar early adopters când vine vorba de noi modele.”, adaugă Manuela.
De-a lungul timpului, agenția a acumulat un portofoliu extins de clienți, de la branduri globale precum BOSS, H&M, L’Oreal, Profi și YouTube, dar și branduri locale precum Bog’Art, La Dorna, Sofiaman, sau Zuzu (Divin și Dolce).
„În primii 6 ani, agenția și-a crescut cifra de afaceri cu 93%, iar de la începutul anului 2023 am consolidat business-ul prin câștigarea de conturi noi de digital din cadrul Grupului MagnaPharm precum A-derm, Cantabria Labs, Sudocrem, Oftalmocare și ACM, dar și clienți locali pentru care oferim servicii full-service, precum Sofiaman și MIZAR. Continuăm colaborarea cu brand-uri precum Vichy și Cerave din cadrul grupului L’Oreal, pentru care deservim o varietate de servicii- de la producții video, la campanii de trade marketing.”, a declarat Alexandru Vieriu, Senior Account Director Line.
Pentru următorii 3 ani, Line își propune dezvoltarea unor noi linii de business din zona de blockchain technology și continuarea extinderii portofoliului la nivel internațional.