Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Agentia de publicitate Leo Burnett va face naveta la Brasov

Leo Burnett România şi Facultatea de Sociologie şi Comunicare a Universităţii Transilvania din Braşov vor lansa la sfârşitul acestei săptămâni Braşov Leo Academy, platforma de învăţare şi dobândire a competențelor practice necesare viitorilor practicieni în publicitate. În acest semestru, masteranzii primului an de la programul Gestiunea Campaniilor de Imagine vor beneficia de prezenţa specialiştilor Leo Burnett, la fiecare două săptămâni, în calitate de lectori invitaţi în cadrul cursului şi seminarului de Mijloace de Promovare.

„Am fost de mai multe ori în mijlocul studenţilor braşoveni de la comunicare şi m-a impresionat dorinţa lor de a învăţa noutăţile din domeniu, ambiţia cu care s-au implicat în cateva proiecte în care am colaborat. Ca braşovean, am un motiv în plus să-mi doresc ca studenţii de aici să aibă  expunere directă și la aspectele practice ale comunicării, să poată testa noțiunile teoretice dobândite în timpul cursurilor. În același timp, nu consider proiectul ca fiind unul de mecenat pentru că pentru mine și colegii mei reprezintă un canal important prin intermediul căruia rămanem conectați la tinerii români, putem strânge insighturi din lumea lor. Este un proiect în care sunt toate premisele ca ambele părți să fie câștigătoare.” a declarat Lorand Boți Balint, directorul Leo Burnett România.

„Prezenţa la fiecare două săptămani a unui specialist din cadrul Leo Burnett va însemna un portofoliu însemnat de competenţe diverse pus la dispoziţia studenţilor şi masteranzilor facultăţii noastre şi va deschide accesul la studii de caz şi situaţii reale din mediul economic românesc. Intenţia noastră este a dezvolta parteneriatul şi pe alte proiecte, iar împreună cu prietenii de la Leo Burnett vom gândi o colaborare care va acoperi şi alte materii de specialitate studiate în cadrul programului de licenţă Comunicare şi Relaţii Publice şi a masteratului Gestiunea Campaniilor de Imagine. Până atunci, vreau să precizez că accesul la cursuri şi seminarii este deschis şi altor studenţi şi masteranzi din cadrul Universităţii Transilvania. Parteneriatul cu grupul Leo Burnett a debutat în 2012 cu stagiile de practică oferite studenţilor noştri în cadrul Starcom MediaVest, evenimentele organizate în cadrul Şcolii de Comunicare Braşov şi perspectiva oferită pentru stagii de practică de trei luni în Europa, finanţate prin programul Erasmus.” a declarat lectorul univ. dr. Florin Nechita.

Evenimentul de lansare a Braşov Leo Academy se va desfăşura în cadrul manifestărilor organizate cu ocazia Zilelor Universităţii Transilvania din Braşov. Vineri,  de la ora 14, Muzeul Prima Şcoala Românească va găzdui primul curs din cadrul Braşov Leo Academy, locul fiind ales în ton cu tema adoptată (O incursiune în istoria publicităţii) şi va fi predat de către Lorand Boți Balint.

Bucuresti, 27.02.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.