de redefinire a standardelor in publicitatea de retail
Printre clienții câștigați în 2014 se numără DOMO Retail, Bouygues Constructions și West Eye Hospital
Agenția de publicitate ERKA Synergy Communication aniversează anul acesta 10 ani de la înființare, interval în care a rescris standardele în publicitatea de retail și și-a consolidat poziția în rândul agențiilor de publicitate de dimensiune medie ca un partener de încredere, specializat în domeniul retail.
În prezent, ERKA deține un portofoliu extins de clienți, proveniți în special din zona francofonă, care au fost convinși de viziunea curajoasă, integrată de comunicare, de soluțiile flexibile, care anticipează nevoile clientului, și de creativitatea abordării ERKA. Agenția a promovat încă de la început conceptul de Guerilla advertising: creativitate (soluții pentru orice problematică a clientului), bugete mici, proiecte ieșite din comun, crearea de buzz în jurul proiectului. De asemenea, agenția exportă servicii de creație și implementare în Franța și Suedia.
CEO-ul agenției, Ruxandra Serban, a adus pe piața de publicitate românească experiența dobândită în timpul studiilor și lucrului efectiv în publicitatea din Franța.
“Tenacitatea și pasiunea m-au ajutat să pot deschide o agenție de publicitate care să funcționeze la standarde occidentale. Acest proiect s-a conturat puțin câte puțin în anii de studii și experiența dobândită în lumea publicității din Franța. Atuurile noastre sunt determinarea în atingerea obiectivelor, îndrăzneala, soluțiile versatile de implementare a proiectelor, miza pe comunicarea sinergică (abordare ce a dat și numele agenției). Împreună cu echipa mea am reușit, în acești 10 ani, să dezvoltăm un portofoliu important de clienți: de la Domo, unul dintre cele mai mari nume din retailul din România, la Decathlon, un client vechi și foarte drag, la Norauto, Rombiz, Cora, Yves Rocher, Guess sau Domino’s Pizza. Astăzi, ERKA Synergy Communication se poate mândri cu o echipă profesionistă și creativă, care transformă imposibilul în proiecte de succes. Ne dorim ca, în următorii 10 ani, ERKA să-și consolideze poziția pe piața de publicitate românească și să își păstreze profilul distinct”, a declarat Ruxandra Serban, CEO ERKA Synergy Communication (foto).
Începând cu luna martie anul acesta, ERKA Synergy Communication este agenția de publicitate a DOMO Retail, responsabilă cu strategia de marketing și comunicare, planificare, creație, producție (print, audio-video, outdoor), media, digital, PR și BTL. Tot anul acesta, ERKA Synergy Communication a semnat campania integrată de marketing si comunicare prin care DOMO Retail sărbătorește 20 de ani de la înființarea companiei.
Alte nume semnificative care au intrat, în 2014, în portofoliul agenției sunt West Eye Hospital, Bouygues Constructions, Expert Petroleum, Geosys, Atelierul Alexandru Ciucu sau Maïsadour Semences.
Printre campaniile recente, de succes, ale agenției se numără: “Desenează sportul preferat cu Decathlon“ – o campanie de educație neconvențională care promovează un stil de viață sănătos, însumând în jur de 4.000 de elevi înscriși anual, Crosul Universității din București “Cora Lujerului Challenge“, aflat la a doua ediție, care adună anual 2.000 – 3.000 de participanți, Marșul și Crosul anual Casiopeea împotriva Cancerului de sân (susținut de vedete ca Maia Morgenstern, Laura Badea, Ruxandra Dragomir, Nicolai Tand, Monica Davidescu, Medeea Marinescu sau Dorian Boguță și care a adunat, în 2014, 2.700 participanți, 26 de companii înscrise, 30.000 de euro colectați care au rezultat în donarea a 320 de proteze mamare pentru femeile care au suferit o operație de mastectomie), Campania neconvențională Guess 2014, care a propus o nouă viziune de outdoor advertising, Campania “Anvelope de iarnă la prețuri dezmembrate“, dezvoltată recent pentru Norauto, Campania neconvențională “Vrei mai mult de la medicul tău de familie?“, care a adus Clinicii Anima 16.000 de noi pacienți.
Pentru a marca aniversarea a 10 ani de activitate, agenția organizează un eveniment special pornind de la conceptul Guerilla urbană, care rezonează cu tipul de Guerilla advertising (soluții rapide, flexibile, care să anticipeze nevoile clientului) prin care ERKA s-a impus pe piață.