in topul Agentiilor de publicitate pe 2014 publicat de revista Forbes
Specializatã în publicitatea de retail, ERKA ocupã poziția 13, cu o cifrã de afaceri de 2,650 milioane de Euro
Agenția de publicitate ERKA Synergy Communication, specializatã în publicitatea de retail, a fost inclusã, în premierã, în Topul anual al agențiilor de publicitate, publicat de ediția românã a prestigioasei reviste Forbes, pe baza cifrei de afaceri a 35 de agenții monitorizate. ERKA, desi o agentie de dimensiune medie (40 de angajati), figureazã pe locul 13 cu o cifrã de afaceri de 2,650 milioane de Euro. Aceasta performanțã este datoratã încrederii pe care clienții istorici o acordã agenției si focusului constant pe care agentia l-a mentinut pe segmentul de retail, aducand solutii inovatoare clientilor din acest domeniu.
“ADN-ul ERKA a fost, încă de la înființarea agenției, în 2004, zona de Retail, unde ne-am impus prin abordările integrate concepute pentru clienții noștri și prin execuțiile out of the box, eficiente și creative. 2014 a fost, practic, anul relansării agenției, când am câștigat clienți strategici ca DOMO Retail și ne-am extins domeniile de expertiză și volumul de business, grație anticipării unor tendințe din piață. Suntem foarte mândri de faptul că am reușit să accedem, în premieră, în acest onorant Top al celor mai bune agenții de publicitate din România. Aceasta performanța n-ar fi fost posibila fără patreneriatele pe termen lung pe care le avem cu clientii nostri si fara o echipă dedicată și valoroasă“, a declarat Ruxandra Serban, CEO ERKA Synergy Communication (foto).
Numele semnificative care au intrat, în 2014 și în 2015, în portofoliul agenției sunt DOMO Retail, Coriolan, Revista Regard, West Eye Hospital, Bouygues Constructions, Expert Petroleum, Geosys, Atelierul Alexandru Ciucu, Mania Second Hand Stores, Maïsadour Semences, Institutul Pasteur, Domino’s Pizza, Credit Europe Bank.
În ceea ce privește anul în curs, managerul ERKA consideră că obiectivele prioritare ale agenției sunt dezvoltarea portofoliului de clienți existent, implementarea unor solutii inovatoare de retail in premiera pentru piata roamneasca si extinderea agenției spre alte piețe europene.