trei evenimente complexe, cu expertiza combinata TTL
Cea mai complexă și creativă lună ERKA – 4 săptămâni, 3 evenimente, o echipă îndrăgostită de Event Management
Agenția de publicitate ERKA Synergy Communication, specializată în publicitatea de retail, a derulat în luna mai trei proiecte diferite dar complementare, care au pus în valoare gândirea strategică, integrată, viziunea creativă a agenției și expertiza de Event Management – alături de eficientizarea bugetelor alocate.
Abordarea ERKA a adus rezultate notabile şi vizibilitate evenimentelor gestionate în urma unei munci de echipă, în care determinarea şi inovaţia au contribuit decisiv la succesul celor trei proiecte.
Primul eveniment marca ERKA a fost cea de-a 23-a ediție a Crosului Universitatea București – Cora Lujerului Challenge, din 10 mai, care a adunat la start 2.500 de competitori. La această ediție, agenția a poziționat evenimentul ca fiind cel mai important proiect sportiv pentru tineri din Capitală și al 4-lea eveniment sportiv de masă la nivel de București. ERKA a conceput si organizat evenimentul integral, începând cu identitatea vizuală, comunicarea OOH și în social media – până la detaliile logistice și producție. Crosul Cora Lujerului Challenge a generat un viu interes în mass-media cu peste 100 de apariții în presă și plasare de conținut editorial, implicarea brandului în viața comunității fiind observată și apreciată de către locuitorii din proximitate și nu numai. Ambasadoarele acestei ediții au fost gimnasta Corina Ungureanu și vedeta TV Florentina Opriș.
În ultima săptămână a lunii mai, ERKA a fost managerul inaugurării celui de-al 14-lea magazin al celui mai mare retailer european de articole sportive, Decathlon. Decathlon este unul dintre cei mai longevivi parteneri ai ERKA, agentia fiind implicată în lansarea brandului pe piața românească – fiind partenerul de events management & comunicare pentru lansarea tuturor magazinelor Decathlon de până acum. Pentru cea mai recentă lansare, Agenția s-a ocupat de tot ceea ce a implicat organizarea evenimentului special de deschidere a magazinului din cadrul Promenada Mall Târgu Mureș: elaborarea și implementarea conceptului creativ, comunicarea evenimentului în media (campanii radio OOH, online, publireportaj / știri TV, materiale locale), implementarea programului de fidelitate chiar din ziua deschiderii, conferința de presă.
La inaugurare au fost prezente peste 200 de persoane, printre care Norbert Trandafir – campion european la înot, Eniko Mironcic – multiplă campioană mondială la canotaj, Lucian Logigan – campion balcanic la ciclism și o parte a echipei Baschet Club Târgu Mureș, alături de oficialitati precum: subprefectul judeţului Mureş Nagy Zsigmond, viceprimarul municipiului Târgu Mureş Peti Andras – și reprezentanți ai principalelor canale media din Târgu Mureș.
Pentru cea de-a 3-a ediție a Crosului Casiopeea de la Brașov – un eveniment umanitar bianual cu ediții la Brașov și București care are ca obiectiv strângerea de fonduri pentru tratamentul femeilor cu cancer mamar – Agenția a asigurat toate componentele de Event Management necesare: întreaga logistică, creație și producție print, OOH și online, colaborare cu Ambasadorii evenimentului, PR pentru eveniment și organizarea conferinței de presă. Crosul Casiopeea a atras un interes deosebit al presei locale, la evenimentul din 30 mai fiind prezente toate televiziunile majore din Brașov (Digi 24, Realitatea TV, RTT TV, Mix TV). Evenimentul a fost susținut și de parteneriatele media încheiate cu Digi 24, RFI România, Radio Trinitas, Avantaje, Business Woman, Ziare.com etc., precum și de interviuri și apariții relevante în presa scrisă. Crosul a atras peste 500 de participanti plătitori ai taxei de înscriere și 14 sponsori importanți. Ediția din București a Crosului Casiopeea va avea loc la sfârșitul lunii septembrie.
Aceste 3 evenimente ale lunii mai fac parte dintre proiectele pe care Erka le derulează pentru clientii cu care are parteneriate pe termen lung. Cora este client Erka din 2004, Decathlon din 2009 și Casiopeea din 2010. Aceste parteneriate reconfirmate an de an sunt posibile datorită implicării echipei Erka și încrederii pe care clienții o acordă Agenției.
“ADN-ul ERKA a fost, încă de la înființarea agenției, în 2004, zona de Event Management, unde ne-am impus prin abordările integrate concepute pentru clienții noștri și prin execuțiile rapide, eficiente și creative. Cele 3 mari evenimente pe care ERKA le-a derulat în luna mai probează abilitatea agenției de a aborda registre diferite cu rezultate vizibile și măsurabile, precum și flexibilitatea de a reinventa în permanență conceptul de Event Management. Am gândit această reinventare pentru a ne adapta obiectivelor clienților noștri și datorită provocării asumate TTL (through-the-line) la momentul actual al pieței, în care toate elementele comunicării trebuie combinate sinergic”, a declarat Ruxandra Serban, CEO ERKA Synergy Communication (foto).
ERKA Synergy Communication a aniversat, în decembrie 2014, 10 ani de la înființare, interval în care a rescris standardele în publicitatea de retail și și-a consolidat poziția în rândul agențiilor de publicitate de dimensiune medie ca un partener de încredere, specializat în domeniul retail. Activitatea agenției implementează conceptul de Guerilla advertising (soluții rapide, flexibile, care să anticipeze nevoile clientului) prin care s-a impus pe piață.
Printre numele semnificative care au intrat, în 2014 și în 2015, în portofoliul agenției se numără DOMO Retail, Coriolan, Revista Regard, West Eye Hospital, Bouygues Constructions, Expert Petroleum, Geosys, MiniArtShow, Atelierul Alexandru Ciucu, Mania Second Hand Stores sau Maïsadour Semences.