După 10 ani și jumătate, câteva sute de briefuri rezolvate și multe proiecte frumoase, AdVenture spune stop joc.
AdVenture este o agenție de publicitate full service, 100% independentă, înființată în anul 2002. Vineri, 13 septembrie, va fi ultima zi de activitate a agenției pe piața de publicitate din România.
“M-am distrat în fiecare zi din ăștia 10 ani, chiar și în zilele cele mai grele. M-am distrat și am crezut în noi, în AdVenture. În ultimul timp însă, contextul începe să fie din ce în ce mai complicat. Mi se pare că nu mai e nimic fun. Nu ne mai distrăm și asta nu-mi place. M-am întrebat deci ce sens mai are. Ce vom face în continuare? Deocamdată suntem încă implicați în proiecte și nu avem timp să ne gândim la asta. Vom vedea.”, spune Alex Zamfir, General Manager AdVenture.
Dan Dumitrescu, Managing Partner AdVenture, adaugă: “Cand am decis să facem agenția, mi-am propus să fie mișto. Și a fost. Până acum puțin timp chiar a fost. AdVenture a “trait” 10 ani. Asta e. Cred că este foarte important să știi când să pui punct.”
AdVenture va încheia seria de pitchuri, briefuri, proiecte, idei și campanii cu o întâlnire între prieteni.
Vineri, 13 septembrie, începând cu ora 16:00, toată lumea este invitată la sediul agenției pentru câteva ore de discuții și povești despre ultimii 10 ani, despre AdVenture, despre obiectivele atinse și lecțiile învățate, despre oameni și pasiuni, despre publicitate, despre orice.