IPRA Golden World Awards 2008
Agenţia de relaţii publice THE PRACTICE – part of Publicis Consultants | Worldwide a intrat în finala IPRA Golden World Awards 2008, cea mai importantă competiţie de PR la nivel mondial. Nominalizarea a fost obţinută pentru campania de PR “Ziua Bărbatului”, realizată pentru clientul Bergenbier – InBev. IPRA Golden World Awards 2008 este organizată pe categorii, acoperind toată gama de activităţi de relaţii publice. “Ziua Bărbatului”este nominalizată în cadrul secţiunii “Consumer PR” – categoria “Campanii pentru produse existente”.
Juriul competiţiei, alcătuit din experţi de PR din mai multe ţări, se va întruni pe 4 aprilie, la Barcelona pentru a desemna câştigătorii fiecărei categorii. Gala de decernare a premiilor va avea loc pe 10 iunie, la Londra.
Campania finalistă la IPRA Golden World Awards 2008 s-a desfăşurat în perioada martie – mai 2007 şi a avut drept scop proclamarea unei Zile a Bărbatului, ca semn al recunoaşterii meritelor mai mici şi mai mari ale tuturor reprezentanţilor sexului tare din România. În cele două luni cât a durat campania de relaţii publice, în presă au apărut circa 120 de materiale de presă, milioane de oameni putând afla din articolele din ziare, reviste sau de pe internet, din emisiunile de la TV şi radio despre Ziua Bărbatului şi semnificaţiile sale.
Campania a primit deja recunoaşterea locală, obţinând la finalul anului trecut premiul “Golden Award” în cadrul Galei PR Award, singura competiţie dedicată campaniilor de PR din România, jurizată de experţi internaţionali în relaţii publice.
„Ziua Bărbatului este un program în care ne-am implicat cu mare entuziasm, atât profesional, cât şi personal. Am „militat” pentru această zi în faţa presei, a liderilor de opinie, dar şi printre prieteni, rude, cunoscuţi, pentru ca sărbătoarea să strângă cât mai multi susţinători. Şi nimic nu a fost în van. Oamenii s-au implicat, au crezut în cauză, iar rezultatele ne-au adus o mare satisfacţie” declară Oana Bulexa, consultant THE PRACTICE în echipa Bergenbier.
„Suntem foarte fericiţi că am obţinut această nominalizare la una dintre cele mai prestigioase competiţii internaţionale de PR. Felicitări Oanei, felicitări întregii echipe, mulţumiri clientului Bergenbier! Privim cu mari emoţii, dar şi cu încredere spre jurizarea finală şi – desigur – ne dorim să aducem acasă un premiu IPRA Golden World Awards”, adaugă Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE.
Agenţia The Practice – part of Publicis Consultants | Worldwide este o companie de consultanţă în relaţii publice axată puternic pe strategie şi creativitate, dedicată construirii şi protejării celor mai de succes branduri din România, fie ele locale sau internaţionale. The Practice lucrează cu clienţii săi în baza unor parteneriate pe termen lung, în viziunea specialiştilor companiei acesta fiind modul de lucru cel mai eficient cu o agenţie de relaţii publice. Pe plan local, agenţia este parte din Leo Burnett Group, unul dintre cele mai importante şi mai apreciate grupuri de comunicare din România. Agenţia este totodată partenerul exclusiv în România al Publicis Consultants | Worldwide, reţeaua internaţională de consultanţă în comunicare corporativă şi strategii de relaţii publice a Publicis Groupe.
{mosloadposition user10}