BPN , cea mai nouă agenție media a IPG Mediabrands în România, semnalează o creștere cu 50% a business-ului pe partea de digital în primul trimestru 2013, față de aceeași perioadă a anului trecut.
La începutul acestui an, BPN și-a consolidat echipa cu specialiști în strategie de digital și performance media, pentru o mai bună gestionare a proiectelor din această arie, mișcare ce a adus rezultate spectaculoase.
Această dezvoltare în zona de online vine în urma repoziționării BPN, este vorba despre misiunea de a integra digitalul și performance media în media tradițională și de a livra strategii integrate de comunicare.
“Este o creștere semnificativă a business-ului pe digital, practic vorbim despre o dublare față de același interval al anului trecut. Iar asta s-a întâmplat în bună parte datorită acestei extensii a echipei de digital BPN. Se observă un interes crescut al clienților pentru această arie – majoritatea subliniază în brief un accent special pentru digital, ca parte a mixului de comunicare. Iar asta nu poate decât să ne bucure, având în vedere expertiza echipei BPN în performance media”, spune Ileana Tomescu, Managing Partner BPN.
Agenția de media a câștigat trei clienți noi de la începutul acestui an, este vorba despre Camera de Comerț Franceză, Veka, lider mondial în furnizarea de sisteme din PVC pentru producția de ferestre și uși, și Gothaer Asigurări Reasigurări.
Grupul german Gothaer s-a lansat pe piața românească la începutul acestui an printr-o campanie al carei concept creativ a fost realizat de catre agentia de creație Lowe&Partners, iar BPN a semnat strategia și implementarea campaniei media.
Agenția a comunicat intens campania pe TV, a plasat mesajele Gothaer în online, presă și outdoor. Campania OOH a inclus și un proiect spectaculos în stația de metrou Unirii.
Mai multe detalii despre BPN se regăsesc și la adresa de Facebook a companiei aici, aici, dar și pe blogul BPN, aici.