La 8 ani de la primul comunicat de presă trimis, agenţia de marketing Creative Ideas lansează Bursa de Idei Creative, un program ce susţine oameni, business-uri şi proiecte la început de drum prin intermediul unei campanii de marketing oferită pro bono câştigătorilor.
Aniversarea celor 8 ani aduce şi un rebranding la nivel de website, trecând dincolo de sfera de activitate a unei agenţii clasice prin poziţionarea pe nişa unei reviste inspiraționale cu poveşti şi oameni ce se remarcă în domeniul lor de activitate. Expertiza reorientării pe acest segment are în spate experiența publicaţiei online www.instilulmeu.ro , o revistă de lifestyle ce se adresează consumatorilor deştepţi, ce face parte din grupul Creative Ideas.
“Ştim că de multe ori nu e suficient să crezi doar tu în propriul succes, ci şi alţii! Drumul de început nu este niciodată uşor, însă experienţa este un ajutor pe care îl dobândeşti cu timpul şi cu ajutorul celor din jur. De aceea ne-am hotărât să sprijinim prin 6 luni de promovare şi consultanta noţiunea, conceptul şi persoana din spatele ei. Căutam ideile creative indiferent de domeniul care îi motivează – antreprenoriat, blogging, orice pasiune argumentată îşi poate găsi locul în această competiţie“, explica Oana Voicu, Director General Creative Ideas.
Competiţia se desfăşoară în perioada 20 noiembrie 2014 – 20 februarie 2015 şi constă în perioada de preselecţie în cadrul căreia participanţii trimit un text cât mai convingător şi creativ despre povestea şi pasiunea lor, urmând ca cele mai interesante povesti să fie publicate pe website-ul www.creativeideas.ro . Textele publicate vor fi supuse votului public, urmând ca cele mai apreciate zece lucrări să intre în competiția finală şi să fie jurizate de membrii agenţiei. Câştigătorul concursului va avea parte de consultanţă de marketing timp de 6 luni de zile pentru a-şi pune în practică sau a-şi promova ideea. Bursa de Idei Creative se realizează de două ori pe an, iar regulamentul complet se găseşte pe website-ul Creative Ideas.
Creative Ideas este o agenţie de marketing care creează şi dezvoltă proiecte ATL, BTL de media, marketing şi social media, cu accent pe conţinut. De serviciile Creative Ideas au beneficiat branduri şi companii din industria de lifestyle (beauty, fashion), sănătate, nutriţie, turism, FMCG, IT, auto, design interior, etc. Agenţia a dezvoltat în ultimii ani o Divizie Medicală specializată în marketing medical, prin intermediul căreia a realizat proiecte de comunicare pentru clinici, produse, suplimente alimentare şi medici. De asemenea expertiză pe lifestyle s-a concretizat prin numeroasele proiecte cu bloggeri şi online pe care agenţia le-a desfăşurat pentru produse de înfrumuseţare şi branduri de modă.
În portofoliul curent de clienţi se regăsesc Paralela45, Maresi FoodBroker, Biroul de Informare al Austriei, Ropharma, Servier, Spitalul Sfântul Constantin, Lotus Med, American Medical Center, Gynera Fertility Center, Coquette Beauty Clinique, Fazzada, Phyt’s Romania, Coldwell Banker. Toţi membrii echipei Creative Ideas au studii în domeniu, aptitudini strategice, analitice şi statistice, de copywriting şi consultanţă.