Relațiile Publice pot transforma izolarea în comunicare
Agenția BDR Associates a creat platforma de discuție #SolitarDarSolidar, pentru toți profesioniștii în comunicare și alte categorii profesionale care lucrează acum de acasă, în efortul de susținere continuă a clienților și a partenerilor de afaceri, în contextul crizei produse de Covid-19, la nivel global.
Inițiativa este motivată de intenția de a reuni profesioniștii din România și din alte piețe, care sunt nevoiți să lucreze de acasă în această perioadă, într-un demers inspirațional și motivant pentru menținerea activităților în curs, dar și a spiritului creativ și inovator, transformând izolarea într-o oportunitate de comunicare.
Toți cei care doresc să se alăture campaniei BDR Associates sunt invitați să folosească rețelele de socializare precum Facebook, LinkedIn și hashtag-urile #SolitarDarSolidar și #NotTogetherNotAlone pentru a împărtăși experiențele personale pozitive, a oferi idei creative și exemple practice sau pentru a distribui imagini, clipuri cu mesaje încurajatoare, transmițând echilibru și încredere în viitor.
Încrederea, bucuria sau echilibrul sunt stări pe care ne este mai greu să le regăsim în aceste zile, când totul se schimba de la un moment la altul, punând la încercare capacitatea noastră de adaptabilitate rapidă la o situație fara precedent. Este o provocare, care cere nu doar soluții medicale pentru oprirea pandemiei, sau pentru susținerea sectorului economic, al afacerilor și asigurarea protecției sociale, ci și pentru supraviețuire psihică, în cazul multora din cei izolați acum, acasă.
Cred că noi, specialiștii în comunicare, avem datoria morală să transformăm criza în oportunitate, să confirmam clientilor și partenerilor de afaceri că suntem și rămânem aceeași oameni excepționali, care fac lucrurile să se întample în cele mai vitrege condiții, de oriunde am lucra. Fiecare contribuție contează și poate avea un ecou pozitiv, așa că vă invit să spunem #SolitarDarSolidar.#NotTogetherNotAlone. Acum este momentul să acționăm și să contribuim, a motivat Cătălina Rousseau, CEO BDR Associates, demersul agenției de comunicare strategica.