Prezenta pe piata din Romania din anul 2005, agentia de comunicare online Hanson isi lanseaza astazi noul site www.hanson.ro.
Hanson Online Brand Communication isi lanseaza incepand de astazi noul site web ca rezultat al profesionalismului si originalitatii, doua dintre cele mai importante atuuri ce caracterizeaza echipa. Agentia isi propune ca prin acest site, impreuna cu blogul www.thehansons.ro sa stabileasca un mijloc de comunicare cu partenerii, clientii actuali si potentialii clienti. De asemenea, publicul larg poate gasi aici informatii interesante si utile, bazate pe documentarea echipei care abordeaza subiecte diverse, de la preocuparea pentru protectia mediului pana la analiza privind originalitatea unor proiecte lansate pe piata, ceea ce aduce un plus de noutate in abordare.
“Cred ca cele mai dificile proiecte sunt cele in care agentia este si client si furnizor. Hanson.ro ne place insa tuturor. Ne-am propus sa realizam un site creativ, dar focusul sa ramana pe comunicare si marketing, ca si in trecut; am vrut o imagine mai proaspata, dar in conformitate cu identitatea noastra vizuala; ne-am dorit un site de prezentare, dar cu o componenta puternica de continut, cam multe pentru un site de agentie – dar credem ca ne-a iesit!”, declara Nona Serbanescu, Managing Partner Hanson.
Pentru ca subiectele ce tin de comunicarea online castiga din ce in ce mai mult teren si pentru ca nu mai exista campanie de comunicare sau de marketing care sa nu includa si componenta online, agentia lanseaza odata cu site-ul o sectiune care se doreste a fi pe termen lung o sursa de informare pentru orice persoana interesata de comunicarea online. Aceste informatii vor lua forma unui newsletter periodic si pot fi gasite alaturi de valorile si standardele Hanson, in sectiunea site-ului numita „The KnowHow”.
„Este important pentru noi sa comunicam valorile Hanson, iar de la valori pana la publicarea standardelor agentiei cu privire la comunicarea online nu a mai fost decat un pas. Initial, standardele Hanson au fost un document intern dupa care ne ghidam noi in dezvoltarea proiectelor. Ne-am gandit, insa, ca e interesant pentru clientii agentiei sa vada si putin din bucatarie… Ulterior am decis sa introducem alaturi de standarde si o serie de resurse utile clientilor, colaboratorilor si in general oricarei persoane interesate de online. Asa s-a nascut newsletterul Hanson. Resursele, standardele Hanson si abonarea la newsletter se gasesc in sectiunea The KnowHow pe care cu timpul speram sa o transformam intr-o platforma de dialog interactiv. TheHansons.ro este o alta componenta importanta a proiectului, pentru ca blogul agentiei ne permite sa ne prezentam asa cum suntem zi de zi la job. Asteptam feed back constructiv.” a declarat Nona Şerbănescu, Managing Partner Hanson.
Hanson propune un mix de comunicare online care urmareste construirea si promovarea brandului clientului. Fiecare solutie propusa se bazeaza pe o cercetare atenta a clientului si a industriei in care acesta isi desfasoara activitatea, iar experienta le permite sa dezvolte solutii tehnice cu un grad ridicat de complexitate, menite sa sustina proiecte si campanii inovative.
Hanson Online Brand Communication ofera solutii de marketing si media online. Agentia ofera audit de comunicare online, planificarea solutiei de comunicare online, generare si administrare continut pentru site, solutii complexe pentru newsletter extern sau intern, copywriting pentru web, arhitectura, design si constructie de site-uri web, campanii publicitare si media online, servicii de online marketing.
Printre proiectele viitoare, vom aminti The Onliner, o revista specializata, care va raspunde nevoilor pietei sau proiectul DoneziSiSalvezi.ro, care a aparut din dorinta de a sustine organizatia Robi in demersurile sale de protectie si reducere a numarului animalelor fara stapan din Bucuresti.
{mosloadposition user10}