Cu un premiu Aur, trei premii pe sectiuni si 6 nominalizari, agentia FourHooks, parte din Metropotam Group, a fost desemnata Agentia Anului 2009 in cadrul Galei celei de-a noua editii Internetics.
O aparitie inedita in peisajul comunicarii online in Romania, FourHooks a obtinut Aur la categoria "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare" cu lucrarea "Metropotam Interbelic" dezvoltata pentru clientul URSUS Breweries (subsidiara SAB Miller), premii pe sectiuni cu lucrarile Metropotam Interbelic si Discovery Metropotam, lucrare dezvoltata pentru Clientul Discovery Romania, in timp ce lucrarea MetropoQuest (client Metropotam.ro) a fost nominalizata in sectiunile "Best use of Advertising Games" si "Media – Campanii Interactive".
FourHooks este o agentie de comunicare online neconventionala, cu o echipa cu experienta solida in comunicare si dezvoltare de produse online. Compania face parte din Metropotam Group, alaturi de Knopad Software si Krogos Software Development, combinand specialisti in comunicare cu profesonisti in programare, jurnalism si servicii online.
FourHooks a aparut la sfarsitul anului 2008, prin cooptarea in echipa Metropotam Group a Mihaelei Barsan, specialist din zona agentiilor de brand in mediul offline (Mercury, Leo Burnett, Scala JWT) pana la momentul respectiv. Actionariatul agentiei este format din Dragos Novac, Alexandre Almajeanu, Mihaela Barsan si Dragos Chirila, intreaga activitate fiind coordonata de Mihaela Barsan in calitate de CEO/Managing Director FourHooks.
Printre cele mai notabile proiecte ale agentiei din ultima vreme se numara aplicatiile speciale, concepute si dezvoltate pentru promovarea Internet Explorer 8 in cadrul RoBlogFest 2009 – client Microsoft, campania "Lipton Raspberry Slot Machine" – client QAB, "Metropotam Interbelic" – client URSUS Breweries (SAB Miller) si "Discovery Metropotam" – client Discovery Romania.
"Nu ne dorim sa fim o agentie interactiva fullservice, digitala, sau conventionala de comunicare in domeniul online. Suntem si vom fi in continuare un incubator de proiecte speciale, de impact, cu focus pe solutii originale si eficiente de comunicare si initiative de brand declinate destept in online. Am avantajul unei echipe experimentate, cu oameni care de mai bine de patru ani dezvolta strategii, produse si servicii pe internet si foarte important, o echipa de dezvoltatori exceptionala, capabili sa implementeze orice fel de idee.
Singurul obiectiv al nostru prin inscrierile la Internetics a fost sa facem cunoscuta o parte din munca noastra, sa facem cunoscut FourHooks concret prin cateva lucrari si rezultatele lor. Nu ne asteptam sa devenim Agentia Anului si nici nu speram la asa ceva avand in vedere ca in competitie am inscris doar patru lucrari, cele mai vizibile anul acesta.
Rezultatul final ne bucura si multumim pe aceasta cale clientilor care ne-au oferit increderea si sprijinul pentru proiectele propuse si implementate: echipele Timisoreana, Discovery Romania, Lipton si Metropotam.ro" – Mihaela Barsan, CEO FourHooks.
Cea de-a noua editie Internetics, organizata intr-o formula noua fata de anii anteriori, s-a repozitionat ca festival de branding, marketing si advertising online, cu scopul declarat de "a creste piata de comunicare online din Romania si de a promova ideile creative si strategice". In competitie s-au strans peste 240 de lucrari sub umbrela celor trei categorii principale de concurs – “Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare”, “Best use of” şi “Campanii interactive”.
{mosloadposition user10}