[mosimage}campania de informare ReductoStart
Agenţia 4 ACE, specializată în PR şi publicity, a fost desemnată de către Abbott Laboratories România, iniţiatorul campaniei de informare ReductoStart, pentru gestionarea conceptului, implementarea şi desfăşurarea celei mai ample campanii de informare asupra efectelor obezităţii şi asupra metodelor de prevenire a acesteia, desfăşurate până acum în România. ReductoStart este primul program educaţional de acest fel, desfăşurat la nivel naţional, care furnizează toate informaţiile necesare pentru evaluarea cauzelor şi a efectelor obezităţii. Pornind de la evaluarea motivaţiei personale a fiecăruia dintre noi şi în funcţie de obiectivele propuse, programul permite personalizarea metodelor existente pentru a obţine rezultatele dorite în ceea ce priveşte scăderea în greutate.
De asemenea, prin ReductoStart populaţia are acces la informaţii referitoare la: modul de funcţionare a organismului, alimente şi proprietăţile acestora, valori nutritive, indice glicemic, activitatea fizică şi excesul de greutate.
Campania a demarat la începutul lunii martie, prin relansarea site-ului www.reductostart.ro, principalul instrument de lucru în cadrul campaniei.
„Campania ReductoStart, a pornit ca o initiativă a companiei Abbott Labolatories România, astăzi devenind un proiect de amploare, care îşi propune să implice personalităţi ale societăţii româneşti, mass-media şi specialişti din domeniul sanitar şi nu numai, în scopul unei cât mai ample informări asupra metodelor de prevenire şi tratare a obezităţii. Informarea în prealabil şi o consultaţie la doctor pot schimba viaţa multor oameni, şi ne pot ajuta să Ne Regăsim!”, a declarat Dl. Dr. Ovidiu Popescu, Director General Abbott Laboratories România SA.
„La dispoziţia persoanelor care s-au decis să slăbească sănătos stă un Call Center cu numărul de telefon cu tarif normal, 021-252.33.43 precum şi site-ul www.reductostart.ro, prin intermediul cărora se pot face programări la medicii parteneri ai programului ReductoStart.”, a declarat Elena Barbu, General Manager 4 ACE-pr&publicity.
Despre Abbott Laboratories
Abbott este o companie multinaţională, activând în proiectarea, cercetarea, dezvoltarea, producţia şi distribuţia de produse medicale şi farmaceutice, inclusiv produse nutriţionale, de diagnostic şi aparatură. Compania are peste 60,000 de angajaţi în toată lumea şi distribuie produsele proprii în peste 130 de ţări.
Abbott deţine o importantă divizie de diagnostic care impresionează prin inovaţiile sale. Produsele Abbott au ajutat la transformarea practicilor medicale de diagnosticare din artă în ştiinţă. Istoria Abbott este încărcată de exemple semnificative în ceea ce priveşte dezvoltarea tehnologiei şi produselor medicamentoase. Această tradiţie în ceea ce priveşte inovaţia a fost susţinută de-a lungul timpului de dăruirea permanentă în cercetarea şi dezvoltarea medicală.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi site-ul www.abbott.com.
{mosloadposition user10}