IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează Invitatul YP: Bogdana Butnar | Digital Marketing Notes in 2020, miercuri, 15 aprilie 2020, de la ora 15:00 pe pagina sa de Facebook.
Studenții și specialiștii din marketing, publicitate şi comunicare își pregătesc întrebările pentru Bogdana Butnar, Experience Strategy Lead în cadrul companiei Accenture Interactive UK&I, unde coordonează proiecte de strategie de brand în medii digitale pentru industrii cheie, precum FMCG sau telecomunicații.
În timpul liber, colaborează cu diverse ONG-uri axate pe tehnologie și este mentor în cadrul Global Women in Tech, organizație care urmărește promovarea femeilor în STEM. În trecut, a îndeplinit roluri strategice la Google, McCann, Headvertising și POKE London, aflată sub umbrela Publicis UK.
În cadrul acestui eveniment, Bogdana va discuta despre tendințele cu potențial disruptiv, provocările cu care se vor confrunta specialiștii în marketing și care va fi impactul asupra consumatorilor. De asemenea, ne va da detalii și despre adaptarea strategiilor și anticiparea evenimentelor care ar putea crea un dezechilibru pentru imaginea brandurilor.
„2020 va fi anul în care you either make it or you break it. Companiile sunt forțate să-și schimbe complet strategiile de comunicare și marketing și să crească în ochii publicului ca să supraviețuiască. Va fi un an surprinzător, plin de inovații, în care emoțiile vor da tonul. Ne dorim ca Invitatul YP să fie un eveniment recurent, în format video, cu specialiști de top din marketing și comunicare”, a declarat Iulia Niculae-Cuciurean, Președinte IAA Young Professionals România și Vicepreședinte IAA Young Professionals pentru Europa.