Astazi, tot mai multe companii constientizeaza importanta marketingului online si a optimizarii paginilor web pentru motoarele de cautare in dezvoltarea unor campanii de succes pe Internet. Pentru a veni in sprijinul acestora cu idei eficiente si informatii actuale, Evensys va organiza, in parteneriat cu agentia HyperActive, cea de-a doua editie a seminarului Search Engine Marketing. Evenimentul va avea loc pe data de 23 octombrie la Howard Johnson Grand Plaza Hotel.
Seminarul isi propune sa ofere participantilor solutii de crestere a vizibilitatii companiei pe Internet si tactici pentru a transforma vizitatorii site-urilor in clienti. Lectori in cadrul evenimentului vor fi doi specialisti de renume in marketing online din Romania, Dorin Boerescu si Alexandru Visa. Acestia se adreseaza, prin intermediul prezentarilor, atat companiilor care sunt la inceput de drum in privinta marketingului online, cat si celor care deja conduc campanii online si doresc eficientizarea lor.
Acest eveniment de o zi va furniza participantilor solutii reale privind modalitatea prin care acestia pot atinge eficienta in mediul online, prin cresterea vizibilitatii companiei pe Internet si exploatarea oportunitatilor de advertising pe care internetul le ofera.
Cei prezenti vor avea ocazia de a descoperi cele mai potrivite strategii pentru construirea unui flux constant de trafic pe paginile de web, de a afla cum sa cunoasca mai bine publicul tinta carora se adreseaza si cum sa intre in legatura cu acestia pentru a le influenta decizia de cumparare. De asemenea, seminarul va oferi celor prezenti sfaturi viabile pentru cresterea eficientei campaniilor online prin tactici optimizabile si o monitorizare permanenta, precum si pentru extinderea permanenta a pietei, cu un control total asupra bugetului si costurilor.
Alexandru Visa are peste 10 ani de experienta in marketing si publicitate, iar din 2008 este Managing Partner si Presedinte al agentiei HyperActive. Inainte de a fi fondat HyperActive, Visa a ocupat functia de Consultant Marketing Internet pentru belairdirect (divizie a ING Canada), avand ca obiectiv impunerea companiei ca „specialistul numarul unu in asigurari online”. A fost de asemenea promotorul diviziei de interactive de la ARBOmedia. In acest rol a stabilit si dezvoltat relatii profesionale solide si eficiente cu majoritatea clientilor mari si a agentiilor de publicitate din Romania.
Dorin Boerescu este un antreprenor cu peste 12 ani de experienta in piata romaneasca, avand in portofoliu construirea agentiei independente de publicitate Speed Promotion si a unei tipografii digitale – Agrafa Print Services. In portofoliul de clienti ai celor doua companii se numara: Forever Living Products, Frufru, Romtelecom, Autoitalia, Elite Romania, Anchor Group, Agrana, Energy Holding, MIDOCAR, BDT, Organizatia Salvati Copiii, International Labour Office, Next Advertising, Initiative Media, Scala JWT Thompson, Cohn&Jansen Ashley Holmes. Incepand cu 2004 a fost unul din promotorii Google Adwords in Romania, Speed Promotion fiind printre primele agentii care au inceput sa ofere aceste servicii. La inceputul lui 2008 a decis sa se retraga din activitatea Speed Promotion si sa se dedice comunicarii online, infiintand impreuna cu Alex Visa agentia de marketing interactiv HyperActive.
Mai multe informatii despre eveniment pot fi gasite la adresa www.advertising2.ro.
{mosloadposition user10}