Asociaţia Consultanţilor în Management din România a organizat pe data de 5 aprilie 2012 o nouă sesiune de atestare/reatestare naţională. Sesiunea s-a desfăşurat la sediul Asociaţiei, din Bucureşti.
AMCOR este singura asociaţie profesională a firmelor de consultanţă din România care derulează, de mai bine de 10 ani, o procedură de atestare profesională a entităţilor juridice membre. Procedura de atestare/reatestare este organizată după modelul promovat la nivelul pieţei europene de consultanţă şi are ca obiectiv dezvoltarea profesionalismului pe piaţa din România. Modelul de atestare (creat după standardele Federaţiei Europene a Asociaţiilor din Consultanţă) este unul riguros, construit pe trei paliere: cel al eticii, cel al logisticii şi cel al know-how-ului deţinut de firma candidată. Această sesiune de atestare/reatestare se adresează exclusiv membrilor AMCOR şi reprezintă un mijloc prin care asociaţia le oferă membrilor săi valoarea adăugată necesară pentru a face o diferenţă în consolidarea pieţei emergente din România.
În urma sesiunii de atestare din data 5 aprilie 2012, 3 firme de consultanţă au îndeplinit condiţiile optime de profesionalism, etică şi experienţă pentru a activa pe piaţa de consultanţă: Pro East Consulting, Thesanco, Iceberg Consulting.
Sesiunile de atestare/reatestare naţională organizate de AMCOR contribuie la dezvoltarea unui climat profesional şi etic pe piaţa de consultanţă în management din România.