folosind noua aplicatie dezvoltata de Voxline
Compania Voxline Communication lanseaza o aplicatie prin care utilizatorii pot afla daca un numar de telefon a fost portat si in ce retea a ajuns. Serviciul este gratuit si poate fi accesat de pe orice terminal cu conexiune la internet (computer sau telefon mobil) la adresa portare.ro.
Pentru a folosi aplicatia web se introduce numarul de telefon, acesta este verificat in timp real in baza de date de numere de telefon portate si daca numarul introdus a fost portat returneaza informatiile despre reteaua in care a ajuns acest numar.
Cei care nu au acces la internet pot folosi acest serviciu trimitand SMS la numarul 1757 cu textul PORTARE urmat de numarul de telefon pentru verificare si vor primi inapoi prin SMS informatiile despre portare. Serviciul prin SMS este taxat cu tarif normal si limitat la 2 interogari pe zi.
“Utilitatea aplicatiei portare dezvoltata de Voxline, disponibila online la portare.ro sau prin SMS la 1757, deriva din numarul relativ mare de numere de telefon portate (peste o jumatate de milion conform celor mai recente date oferite de ANCOM) care creste posibilitatea ca apelurile catre persoane pe care utilizatorii le pot considera ca sunt in reteaua proprie sa fie de fapt apeluri nationale catre alte retele si sa coste mult mai mult” este de parere Dan Virtopeanu, General Manager, Voxline Communication.
Despre Voxline Communication
Voxline Communication este o companie infiintatain 1998 cu capital francez, beneficiind chiar de la inceput de suport tehnic si know-how vest European in domeniul serviciilor de telecomunicatii cu valoare adaugata si a serviciior interactive.
In cei peste 13 ani de activitate pe piata romaneasca, Voxline a inregistrat numeroase premiere, precum: in 2002 a fost primul operator alternativ care a demarat servicii de telecomunicatii pe suport sms si voce in retelele mobile; in 2004 Voxline a dezvoltat aplicatia primei campanii de mobile marketing din Romania, pentru brandul Chipita, iarin 2005 devine primul operator de servicii cu valoare adaugata care obtine certificarea de calitate ISO 9001:2000 eliberata de TUV Thuringen.
Serviciile oferite de Voxline Communication acopera o gama larga de aplicatii de mobile marketing (campanii de trimitere si receptionare mesaje sms, mobile advergames), call center (numere normale si numere verzi), aplicatii web (site-uri de promotie, flash advergames), servicii de microplati prin intermediul telefoniei mobile si servicii cu valoare adaugata (televoturi, concursuri, continut digital).
Printre clientii pentru care Voxline Communication a derulat campanii de-a lungul timpului se numara: Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Star Foods (Lays), JTI (Winston), Unilever (Dove, Cif&Domestos), Chipita Romania, URBB (Carlsberg,Tuborg), Western Union, Duracell, Braun, Dr. Oetker (Pizza Ristorante, Pudding), Fabryo (Savana), Wrigley, Farmec, LG, Prodal 94 (Stalinskaya, Wembley), Porsche Romania.