Pentru a-și surprinde clienții, AFI Cotroceni a lansat campania “AFI Mai Cool” care se desfășoară până pe 10 iunie, în cel mai mare mall din România. Întregul concept al campaniei se învârte în jurul celui mai cool semn luminos, AFI COOL, amplasat în zona patinoarului și le poate aduce clienților super-premii: 25 de invitații la Electric Castle, trei ținute marca Vagabond Studio sau trei smartphone-uri Samsung Galaxy S9! În plus, tot în zona patinoarului, doamnele și domnișoarele vor avea ocazia să se răsfețe la corner-ul AFI Cool Beauty, în cadrul unor sesiuni cool de hair styling și make-up.
Românii se pregătesc, deja, pentru vară, sezonul care aduce, poate, cele mai cool evenimente ale anului. Prin lansarea campaniei „AFI Mai Cool”, AFI Cotroceni le oferă clienților săi posibilitatea de a transforma pregătirile pentru vară într-o experiență distractivă și șansa de a câștiga super premii. Cum pot fi câștigate? Foarte simplu: este necesară doar o poză, individuală sau alături de prieteni, făcută lângă semnul luminous AFI cool care poate fi găsit în mall! Apoi, folosind hashtag-ul #AFIMAICOOL, imaginea trebuie postată pe profilul personal de Facebook pentru a intra automat în tragerea la sorți pentru una dintre cele 25 de invitații la Electric Castle, una dintre cele trei ținute Vagabond Studio sau, marele premiu, trei smartphone-uri Samsung Galaxy S9 pentru a surprinde cele mai frumoase momente ale verii. Câștigătorii vor fi aleși prin tragere la sorți și vor fi validați pe baza bonului de cumpăraturi aferent perioadei de campanie.
„Clienții noștri vor să fie mereu la curent cu cele mai noi trenduri în materie de fashion, beauty și lifestyle. Tocmai de aceea, ne-am gândit să îi surprindem cu mesajul de <>, un mesaj prin care vrem să le arătăm că AFI Cotroceni le împărtășește stilul de viață. Astfel, în această campanie am înglobat trendul selfie-urilor cu dorința de a stăluci permanent printr-un look cool și impecabil, dar și multe alte surprize pe care le vom anunța în perioada următoare”, a declarat Amira Stănescu, Marketing Manager AFI Cotroceni.