Toamna a venit la AFI Ploiești cu o super-provocare pentru iubitorii de cumpărături. Prahovenii au răspuns „Prezent!” la strigarea catalogului de shopping! O echipă formată din specialiști din domenii precum marketing, fotografie sau PR au jurizat atent toate înscrierile și au desemnat cei mai dedicați shopperi. Criteriile pe baza cărora s-au ales câștigătorii au fost decența, expresivitatea, precum și compatibilitatea imaginilor cu brand-urile promovate în mall.
Premianții cu coroniță ai campaniei, Ioan Elena Aurelia și Andrei Sorin, împreună cu fetița lor Daria Teodora, o familie de iubitori ai cumpărăturilor, au câștigat premiul special oferit de AFI Ploiești, acela de a deveni imaginea Familiei AFI Ploiești. Astfel, cei trei se vor bucura de o ”bursă de cumpărături” lunară, în valoare de 1000 lei, prin AFI Gift Card valabil un an, care asigură cumpărături în cadrul mall-ului, din magazinele partenere AFI Gift Card.
În calitate de reprezentanți ai comunității locale, cei 3 membri ai familiei care a câștigat „bursa de cumpărături” vor avea ocazia de a participa la viitoarele campanii ale mall-ului, construite în jurul conceptului #oamenicanoi. „Este al doilea an în care AFI Ploiești își alege imaginea de brand din rândul comunității în care activează. Mulțumim Alexandrei Olteanu și familiei ei pentru colaborarea frumoasă de până acum și urăm bun venit familiei Ioan alături de AFI Ploiești”, a declarat Iulia Borșan, Corporate Marketing Director AFI EUROPE.
O altă familie iubitoare de shopping își pregătește bagajele pentru o excursie de vis la Disneyland Paris. Roxana-Mihaela Georgescu este norocoasa câștigătoare a tragerii la sorți prin care s-a acordat cel de-al doilea premiu al campaniei, excursia la Disneyland Paris.
Campania ”Premianți la shopping” s-a desfășurat în AFI Ploiești în perioada 1 – 30 septembrie și toți cei înscriși s-au întrecut în cumpărături pentru a primi nota 10 la shopping. Competiția a fost cu atât mai strânsă cu cât doar „elevii” care au obținut note de 10 în carnetele de shopping au avut șansa de a câștiga marile premii. În plus, vizitatorii mall-ului au putut retrăi emoția zilelor de școală și s-au fotografiat într-un cadru specific sălilor de clasă din anii ’80, cu băncuțe, harta României, nelipsitul manual, îmbrăcați în uniformele școlare ale acelor ani.