Anul acesta, pe 1 decembrie, se împlinesc 6 ani de la lansarea AFI Palace Cotroceni. Dacă în anii precedenți activitățile care marcau acest eveniment au avut în componență tombolă cu premii speciale, momente artistice și elemente care să încurajeze cumpărăturile, anul acesta, pe lângă activările tradiționale, conceptul campaniei aniversare propus de echipa Lowe construiește pe ideea de tradiție, ținând cont de faptul că ziua aniversară AFI coincide cu Ziua Națională a României.
Celebrarea AFI Palace Cotroceni de anul acesta este cu totul specială, inspirată din tot ce înseamnă această zi. Strategia de comunicare, semnată de echipa Lowe, și declinările speciale din mall vor îngloba elemente tradiționale românești pentru a crea o legătură puternică între cele două sărbători. Întreg mall-ul va fi împărțit în 3 regiuni corespunzătoare celor 3 provincii române (Moldova, Transilvania, Țara Românească). Fiecare regiune va fi decorată și va avea activări dedicate, vor avea loc concerte, dansuri specifice și degustări de bucate traditionale. Vor performa numeroși artiști, printre care Delia, Fanfara 10 Prăjini (“Shukar”), Ansamblul Junii Călușari, Ansamblul de dansuri populare Țara Vrancei și Ansamblul Chindia, dar și Fanfara Militară.
Mai mult, cei care vor face achiziții de minim 200 de Ron în perioada 11 noiembrie – 1 decembrie se vor putea înscrie la tombola aniversară. De asemenea, persoanele născute pe 1 decembrie vor primi un tort din partea AFI Palace Cotroceni, iar copiii care au implinit anul acesta 6 ani vor primi 2 ore de distracție la locul de joacă din AFI Palace Cotroceni.
„Ne-am propus ca sărbătoarea AFI din acest an să fie sărbătoarea românilor și a tot ceea ce este frumos în această țară. Împreună cu Lowe și Golin am pregătit o campanie care pune în centru identitatea națională, totul într-o manieră creativă”, spune Aura Dinu, Head of Marketing, AFI Palace Malls Division.
„AFI Palace Cotroceni e mare… e atât de mare, încât cheamă toți oamenii din spațiul mioritic să sărbătorească. Și, dacă tot suntem puși pe sărbătoare, ne-am gândit că o plăcintă moldovenească merge excelent după o zeamă ardeleneacă și alunecă mai bine cu zaibăr oltenesc. După masă, facem o plimbare ușoară prin mall și ne întoarcem acasă cu diverse lucrături bine meșteșugite de artizani din toate colțurile țării. Să ne bucurăm toți cei cu inima română, zic!”, adaugă Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Lowe Group.
Pe lângă evenimentele care vor avea loc în cadrul centrului comercial, campania va fi promovată prin OOH și în mediul online.
Echipa AFI Palace Cotroceni este formată din Aura Dinu (Head of Marketing), Roxana Vlad (Deputy Marketing Manager) și Raluca Harabagiuc (Marketing Specialist).
Echipa Lowe implicată în proiect este formată din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Alin Mărghidanu (Group Creative Director), Victor Oprișan (Senior Art Director), Vlad Emandi (Flash Designer), Nicoleta Grigoriu (DTP), Alina Bălan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director) și Andra Panaitescu (Account Manager).
Campania de PR pentru aniversarea AFI este realizată de echipa Golin România, formată din Anca Scarlat (Media Manager), Raluca Duță (Chief of the Bridge™) și Florentina Grosu (Junior Media Associate).
Componenta de BTL este semnată de echipa Lowe Vibe, formată din Oana Popescu (BTL Manager) și Mihaela Rotariu (Senior BTL Executive).