Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Afacerile Rottaprint au ajuns la peste 32 milioane de euro în 2022

Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, companie de familie cu acționariat 100% local, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de peste 32 milioane de euro.

Anul 2022 a însemnat pentru tipografia Rottaprint finalizarea unei investiții semnificative, desfășurată în cadrul unui proces cu o durată de trei ani. Proiectul ”Dezvoltarea de etichete inovatoare și prietenoase cu mediul” reprezintă totodată și o nouă direcție pentru companie. Suma totală a investițiilor în acest proiect se ridică la 3,7 milioane de euro și a presupus achiziționarea de tehnologii și utilaje necesare pentru realizarea sustenabilă a produselor pe care compania le are în portofoliu.

Rottaprint a mizat pe sustenabilitate în cadrul propriei afaceri și în 2022, astfel că prin noua direcție a fost înregistrată o scădere semnificativă a consumului de energie electrică necesară liniilor de producție.

Compania are în plan continuarea dezvoltării afacerii și în 2023, iar în acest an sunt pregătite investiții în valoare de 2 milioane de euro, care vor susține o creștere organică a business-ului. Unul din factorii cei mai importanți către care se vor îndrepta eforturile echipei Rottaprint anul acesta este îmbunătățirea experienței clienților, alături de integrarea soluțiilor sustenabile.

Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint
Cristi Nechita-Rotta

”Ne bucurăm că anul 2022 a reprezentat o reușită importantă pentru noi în ceea ce privește transformarea afacerii într-una mai prietenoasă cu mediul și implementarea unor direcții clare de dezvoltare durabilă. Am făcut investiții semnificative în ultimii ani în această direcție, iar în 2023 alocăm noi fonduri pentru îmbunătățirea tehnologiilor tipografiei. Suntem, în același timp, dedicați îmbunătățirii relațiilor pe care le avem cu partenerii Rottaprint, fie că lucrăm alături de ei de mai bine de un deceniu, fie că sunt noi beneficiari ai serviciilor și produselor pe care le oferim”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.
Potrivit acestuia, deși 2023 este un an marcat în continuare de incertitudine la nivel economic, tipografia va continua investițiile în soluții durabile, dezvoltarea de noi aplicații și produse menite să faciliteze procesul de reciclare si reutilizare.

”Ne adaptăm constant fluxul în funcție de noile procese informaționale, dar și de legile sau propunerile legislative menite să susțină principiile dezvoltării durabile. Economia circulară este un obiectiv important pentru toți jucătorii care proiectează ambalaje și produse de larg consum. În acest sens, colaborăm cu universitățile si cultivăm parteneriate solide cu alte business-uri, pentru că soluțiile sustenabile și contribuția la o economie circulară cer un efort comun. Ne asumăm responsabilitatea pentru deșeurile generate si experții noștri sunt la curent permanent cu ultimele noutăți despre soluțiile reciclabile, cu componentă reciclabilă sau sustenabile”, adaugă directorul general general Rottaprint.

Cu o istorie de 32 de ani pe piața locală, business-ul clujean și-a asumat ca valoare de bază dezvoltarea durabilă, cu grijă față de mediu și viitorul generațiilor următoare.

O altă direcție importantă, asumată de companie pe termen lung, este facilitarea unei interacțiuni cât mai directe între branduri și consumatorii finali, prin etichete și ambalaje individuale, personalizate și digitalizate.

Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint
Cristi Nechita-Rotta

Rottaprint a înregistrat o producție de peste 120 de milioane de metri liniari tipăriți în 2022, iar industriile care au accesat cu precădere serviciile și soluțiile tipografiei vin din zona producției alimentare, cei mai mulți fiind producători de lactate și brânzeturi, urmați de cei care produc alimente din carne și din segmentul prelucrării și conservării cărnii. În top se găsesc și companii care au ca activitate creșterea păsărilor, dar și jucători din piața producției de băuturi răcoritoare nealcoolice, de ape minerale și de alte ape îmbuteliate.

În ceea ce privește produsele cele mai populare din portofoliul Rottaprint în 2022, acestea au fost etichetele autoadezive, capacele de aluminiu, etichetele shrink și ambalajele flexibile.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.