Senior Software anunță disponibilitatea celei mai noi versiuni SeniorCRM Enterprise – sistemul CRM dedicat activităților de vânzări, marketing, service și project management. Cu o interfață care reinventează experiența utilizatorului, noul sistem CRM ajută la creșterea productivității angajaților prin reducerea timpilor de operare și concentrarea eforturilor pe activitățile cu valoare adaugată pentru companie.
SeniorCRM Enterprise 2013 marchează trecerea de la sistemele CRM tradiționale, bazate pe liste și înregistrări, la sistemele CRM moderne, orientate către optimizarea proceselor de business și mobilitate. Noua versiune include o serie de funcționalități menite să ghideze utilizatorii în îndeplinirea activităților zilnice, astfel încât aceștia să știe în orice moment ce au făcut și ce mai au de făcut pentru finalizarea sarcinilor și atingerea obiectivelor.
"Orice afacere este formată din procese, dar pentru că majoritatea sistemelor informatice sunt orientate pe înregistrări de date, liste și documente, atunci capacitatea unei companii de a-și implementa, monitoriza și optimiza procesele depinde de flexibilitatea sistemului respectiv. Noua versiune de CRM pe care o propunem clienților noștri are la bază conceptul de proces, sau flux de lucru, ușor de creat și ajustat pentru nevoile fiecărui departament, fiecărei afaceri și fiecărei industrii în parte. Acest aspect le permite managerilor să identifice rapid problemele care apar și să le corecteze fără efort, iar angajaților să fie mai productivi și mai eficienți.", Lori Haiducescu, Director de Operațiuni Senior Software.
În CRM procesele sunt alcătuite din activități (pași intermediari) care pot fi marcate ca și obligatorii, astfel încât managerii să se asigure că sunt respectate întocmai de către toți angajații. În acest mod, cu ajutorul noii versiuni CRM companiile pot impune, la nivelul fiecărui departament, bunele practici ale celor mai performanți angajați. De exemplu, dacă pentru o anumită categorie de prospecți este necesară stabilirea unei întâlniri în fazele inițiale ale procesului de vânzare, atunci aceasta activitate va avea caracter obligatoriu. În cazul în care nu o respectă, utilizatorul nu va putea trece la etapa următoare fără aprobarea superiorului.
Noua interfață a sistemului CRM are un design simplu și intuitiv, menit să faciliteze accesul utilizatorilor la informațiile de care au nevoie. Într-o singură fereastră pot fi gestionate mai multe tipuri de date, iar trecerea de la o înregistrare la alta se face rapid, astfel că timpul de operare este redus considerabil.
Alte avantaje pe care le oferă noua versiune a SeniorCRM Enterprise sunt:
· O modalitate mai simplă de introducere a datelor prin „Forma de Creare Rapidă”
· Personalizarea procesului de vânzare prin posibilitatea de a atașa imagini și de a afișa locația clienților și a prospecților pe hartă – datorită integrării cu Microsoft Bing Maps
· Accesul rapid al utilizatorilor la aplicația CRM, indiferent că se află pe teren sau la birou, sau că utilizează un desktop, laptop, tabletă sau smartphone.
Mai multe detalii și imagini pe //www.seniorerp.ro/7-noutati-ale-aplicatiei-seniorcrm-enterprise-2013.
SeniorCRM Enterprise este sistemul CRM dezvoltat pe platforma Microsoft xRM, cu peste 3,5 mil. de utilizatori la nivel mondial. Permite urmărirea tuturor interacțiunilor cu un potențial client, din momentul primului contact cu acesta, până la efectuarea tranzacției și acordarea de servicii post-vanzare, acoperind aceste interacțiuni din punct de vedere al activităților de vânzare, marketing, service & suport, project management.