Companiile dezvoltatoare de software îşi pot creşte cu 30% profitabilitatea printr-un management automatizat al canalului de vânzări
GECAD ePayment anunţă lansarea comercială a sistemului său proprietar myAvangate dedicat industriei dezvoltatoare de software, o soluţie integrată de management automatizat al canalului de vânzări. myAvangate este disponibil acum la nivel internaţional şi urmează să fie localizat lingvistic pentru mai multe ţări, prioritară fiind România.
Prin myAvangate, un producător de software poate gestiona online, cu resurse umane minime, întreg procesul de vânzări, începând cu urmărirea dinamicii resellerilor şi managementul licenţelor, mergând până la controlul comenzilor, facturilor, discounturilor şi plăţilor.
Majoritatea producătorilor de software se concentrează în principal pe etapa de construcţie şi de licenţiere, iar procesul de vânzări este fie secundar, fie gestionat ineficient. “Forţa de vânzări din companiile de software ar trebui să îşi canalizeze eforturile către identificarea oportunităţilor şi dezvoltării ulterioare, nu numai pe menţinerea afacerii deja existente – livrarea produselor, a codurilor de acces, supervizarea comenzilor şi a plăţilor, sau completarea unor rapoarte imense”, spune Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment. “Succesul sau eşecul unei afaceri sunt direct determinate de o buna sau, dimpotrivă, de o nereuşită strategie de management al vânzărilor,” adaugă Carmen Sebe.
“Credem că în România myAvangate poate juca un rol foarte important – acela de a stimula o abordare inteligentă a afacerilor în software. România a fost promovată până acum ca locaţie perfectă pentru outsourcing, fapt care a condus la deschiderea a numeroase centre de suport (call-centers) şi la înmulţirea companiilor dezvoltatoare de aplicaţii în sistem lohn, toate acestea ducând la descurajarea antreprenoriatului în domeniul software. Noi credem foarte mult în potenţialul producătorilor de software din România, iar faptul că ePayment dezvoltă instrumente care să sprijine activitatea acestora nu este doar o direcţie de business pentru companie ci soluţia pe care ne simţim responsabili să o dăm pentru formarea unei industrii sănătoase de IT&C”, consideră Radu Georgescu, Preşedinte GECAD Group.
În România există aproximativ 1000 de companii dezvoltatoare de software, majoritatea acestora însă funcţionează ca parteneri outsource pentru nume mari de afară. Se ignora astfel potenţialul de afaceri pe care îl prezintă dezvoltarea şi distribuţia aplicaţiilor proprietare. Politica de outsourcing este profitabilă pe termen scurt, dar impactul pe termen lung se traduce pe de-o parte prin stagnarea companiilor care dezvoltă aplicaţii la comandă şi prin limitarea creşterii veniturilor la nivel de industrie. “Orientarea către dezvoltarea de software original, propriu, este o politică mult mai profitabilă pe termen lung pentru firmele româneşti. Dar pentru aceasta spiritul antreprenorial trebuie stimulat, iar micii antreprenori trebuie ajutaţi să îşi dezvolte afacerile”, mai spune Radu Georgescu.
Sistemul myAvangate este dezvoltat integral de echipa GECAD ePayment şi se bazează pe experienţa acumulată de GECAD în trecut ca dezvoltator şi vendor de software de securitate, precum şi pe cea proprie ePayment. GECAD ePayment oferă de aproape doi ani, la nivel internaţional, soluţii integrate e-commerce specifice afacerilor de distribuţie electronica de software, prin Avangate®. Portofoliul de clienţi Avangate® şi myAvangate este acum în proporţie de 90% reprezentat de companii din afara ţării, unde industria IT&C exploatează de multă vreme potenţialul distribuţiei electronice de software.
Modul de funcţionare myAvangate este construit pe baza know-how-ului pe care GECAD ePayment îl deţine în domeniul dezvoltării şi distribuţiei de software, perfecţionat în urma feedback-ului şi nevoilor de business ale clienţilor care au testat deja soluţia. Una dintre principalele sale atribute, scalabilitatea, îl recomandă drept un instrument puternic de management indiferent de volumul de business sau mărimea companiei de software care apelează la el. Organizaţiile mici sau medii (dezvoltatori independenţi) care vor opta pentru myAvangate beneficiază de automatizarea proceselor şi de administrarea tuturor vânzărilor cu asistenţă umană minimă. La nivel corporate, myAvangate permite departamentului de vânzări să aloce mai mult timp dezvoltării afacerii.
Lansarea comercială oficială myAvangate a avut loc pe 27 aprilie la Moscova în cadrul celei de treia ediţii a ISDEF, una dintre cele mai importante conferinţe internaţionale dedicate producătorilor independenţi de software.
Bucuresti, 3.05.2007
{mosloadposition user10}